Cyclus vraag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ssgerundt, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Vroeger had ik altijd een cyclus van 28 dagen, maar sinds ik gestopt ben met de pil zijn de cyclus dagen steeds minder geworden.
    Nu zit ik dus op 25 dagen, ik zou dus morgen kunnen gaan testen (als ik niet ongesteld woord)
    Maar nu ben ik bang als ik morgen niet ongesteld woord dat ik het misschien toch nog zondag of maandag kan woorden omdat mijn cyclus dan weer terugvalt op 28 dagen, kan dat???

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ja dat kan...Ligt er gewoon aan wanneer je ei is gesprongen als dit weer later is kan je ook later ongi worden!

Ik hoop voor je dat het raak is!

3. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik ben nu sinds 4 maanden gestopt met de pil en de eerste drie maanden voelde ik de eisprong, tenminste dacht ik dat het dat was.
    Maar deze keer niet, snap er niks van.
    Dus weet niet of mijn eisprong deze keer weer rond dezelfde tijd was.

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Misschien in de toekomst (als je niet zwanger bent) een maandje ovutesten doen? Lijkt me erg vervelend maar je cycles enz moeten nog op gang komen na die pil...

5. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Vandaag nog niet ongi. gewoorden, toch maar stikkem een test gedaan... helaas neg. :(
    Dus nu maar afwachten wanneer ik ongesteeld woord.
    Verandeerd mijn cyclus toch weer van 25 dagen naar ???

6. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Als ik nar mijn banner kijk had ik vandaag kunnen gaan testen, heb ik ook gedaan... helaas neg.
    Maar nu was het een cyclus van 25 dagen (vroeger altijd 28 dagen toen ik de pil nog slikkte) maar sinds ik gestopt ben dus 25.
    Zou het nog steeds mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben ook was de test vandaag negativ??? Of is idd. mijn cyclus nu weer langer???

Deel Deze Pagina