acupuntuur om ei te krijgen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door psk, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. psk

psk Lid

13 jul 2010
    33
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Ik zou over een paar dagen weer ongesteld moeten worden, en in die tijd iedere dag een ovulatietest gedaan en getemperatuurd. Helaas geen ei. Ik denk dat het door de pil komt die ik bijna 14 jaar heb geslikt.
    Dus op aanraden van iemand hier op het forum eens gegoogled op acupunctuur. Daar ga ik dus over 1,5 week heen. Baat het niet, dan schaad het niet. En ik hoop dus dat ik daardoor een (betere) cyclus krijg. Want zonder ei wordt ik natuurlijk nooit zwanger :(

Nog iemand anders die hier ervaring mee heeft?

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ben je al wel een keer ongesteld geworden zonder pil? Ik zie namelijk dat je vorige maand pas gestopt bent en het kan zijn dat het nog wel even duurt voordat je ongesteld word. Ik zou me niet vastpinnen op 28 dagen.

3. catty

catty Lid

14 apr 2009
    95
    0
    0
    Ik heb zelf acupunctuur tijdens mijn zwangerschap gehad en dat heeft echt goed z'n werk gedaan dus ik ben helemaal overtuigd dat acupunctuur goed helpt! SOms duurt het wel langer voordat het effect heeft.... maar meer dan wachten kan je toch niet doen ;)

Maar het ontpillen kan inderdaad wel wat langer duren, pas als het een half jaar duurt voor je ongi kan je eens gaan denken om een afspraak bij de HA te maken, dan duurt het namelijk wel heeeeeel lang

Succes met zwanger worden!

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Sorry komt misschien een beetje lullig over en zo bedoel ik het niet maar jeetje je bent sinds juli gestopt met de pil en we zijn nu augustus.... Misschien moet je ontpillen. Geef je je lichaam even de tijd zeg. En nu al temperaturen en ovulatie testen is ook erg vroeg. Wat nou als het 2 jaar gaat duren en je bent nu al met dit soort dingen bezig dan ben je over die 2 jaar gek. Ik zou gewoon lekker gaan genieten en kijken of het zwanger worden zo lukt zonder al die poespas er om heen.

5. lautjep

lautjep Niet meer actief

Als ik eerlijk ben schrik ik een beetje van je stukje.
    Je bent net een maand gestopt en ik snap dat je snel zwanger wilt worden maar vaak heb je de maand na het stoppen geen ei alles moet op gang komen.
    Dit heeft tijd nodig bij sommige mensen wel 6 maanden.
    Ik zou je het advies geven ga er eerst even van genieten en daarna alle toeters en bellen uit de kast halen.

Helaas is het bij acupunctuur niet baat het niet dan schaad het niet. Als je pech hebt dan kan het wel kwaat. Ik zou er zeker nog even mee wachten.
    ze prikken punten aan die dingen in je lijf aansturen. Het kan super helpen en dan word je er beter van maar omdat helpt kan het ook schaden. als de pil nog in je lijf zit dan kunnen zij er ook niet veel aan doen.
    Mijn advies aan jou wacht en geniet. je bent zo pril gestopt dat het nog heel goed gewoon goed kan komen

Deel Deze Pagina