ik zit met een vraagje . ik heb 3 weken geleden mijn spiraal laten verwijderen . 2 dagen daar na geklust . en in die 3 weken nog wel meerdere keren ik ben nogsteeds niet ongesteld geworden . heb 1week geleden wel heeel licht bloed verlies gehad { helder rood bloed} heb regelmatig last van maagzuur . me borsten doen pijn . en zijn heeel gevoelig . kan weinig hebben van andere mensen . enzo maar de test is negatief test ik tevroeg . of fopt mijn lichaam me ps : zijn niet bezig zwanger te worden . spiraal moest er om medische reden uit maar als ik zwanger wordt is het meer dan gewenst .
je kan ook last hebben van t ontpillen je lichaam moet t nu weer zelf gaan doen zonder al die hormonen in je lichaam
Van een mirena spiraal hoef je niet te ''ontpillen'' heb er zelf ook 1 gehad, en was gelijk ongesteld toen ik hem liet verwijderen.. Wanneer die eruit gaat ben je gelijk vruchtbaar, alleen ze raden je aan ''niet gelijk'' zwanger te worden. Kans is groter op een miskraam.. Groetjes
ik heb 23 april mijn mirena sprilaar verwijderd en 26 april ongesteld geworden en werd al langer dan een jaar niet ongesteld met de mirena spriaal.
ik voel me vandaag zo ellendig . huil om alles ben saggo . me borsten zijn opgezet . en komt meer vocht uit als normaal { had nog vocht /melk door de het geven van borstvoeding van mijn dochter . { nu 3 jaar oud } heb eet buien . en heb trek in de raarste dingen
Ontpillen is meer dan ongesteld worden, dacht ik zo. Hormonen leggen je systeem plat en dat moet weer opstarten, dat is ontpillen volgens mij. (van de mirenea site: Levonorgestrel, het hormoon in Mirena, wordt continu toegediend en zorgt ervoor dat het slijmvlies in een rustfase komt zodat het niet meer reageert op oestrogenen ) @mama ikke tja lastig. Wie weet was jou lichaam er direct klaar voor
Ik zou nog een paar dagen afwachten en dan nog een keer testen... Das het enige wat je kunt doen lijkt me zo
Als het 3 weken geleden was dat je spiraal eruit is gehaald, kan je over 1 week pas testen.(volgens mij) Dat bloed vorige week zou een ei bloeding kunnen zijn geweest. En dan zou je nu een week na je ei zitten, dus volgens mij ook wel zwangerschapsklachten kunnen hebben. Maar het kunnen ook klachten zijn van een aankomende ongi. Het lijkt me sterk dat je evt zwanger bent geworden van de klus partij 2 dagen na het verwijderen. Want als het goed is heb je dan nog geen eisprong. Misschien van vorige week???
Jaaa totaal niet geplanf maar zooooooooo welkom kan me geluk niet op voel me alleen zo elendig haha me borsten ontploffen bijna zo gevoel .. doen zooo pijn hahaha maarja gaat wel weer over ..
wat leuk gefeliciteerd.. exuus voor me commentaar maar als de mirena eruit is en je hebt sex zonder anticonseptie is het toch wel bewust )
Neej was niet bewust. Me mirena moest er uit omdat hij niet goed zat. En ik zou over efn maand aan de pil gaan tot ik goed gemenstrueerd had. dus nee was niet bewust .. .