Onderzoek bij huisarts

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jomy, Jul 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hai dames,

Ik ben nu in de 4e ronde na het stoppen met de pil. Eerst had ik wat tussentijdse bloedingen en dacht, oke ontpillen. Maar nu ik ook contactbloedingen heb en dit steeds vaker voorkomt toch maar even naar de ha gebeld en die wilde dat ik langs kwam...

Hij dacht eerst aan ectropion (een soort slijm dat vanuit de bmm doorgroeit in de schede) maar na even een kijken met de eendenbek ;) kon hij al vaststellen dat dat het niet was. Hij heeft toen ook nog een paar kweekjes genomen voor bacterieen en ontstekingen en voor de zekerheid een uitstrijkje genomen... De uitslag van de kweekjes duurt een week en uitstrijkje 2 weken, afwachten dus!

Zijn er meer dames die deze kweekjes hebben gehad of van die contactbloedingen hadden? En zo ja, wat was hier dan de oorzaak van?

Oja, en volgens hem was ik op dit moment erg vruchtbaar aan het slijm te zien, haha! Zelf dacht ik gister mn eisprong te hebben gehad, maar toch ook vandaag nog maar even klussen, hi hi!

2. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    hey meid,

ik heb hier geen ervaring mee. wel heb ik een uitstrijkje gehad voor een idd ook een bacterie na te trekken dit bleek een soa te zijn. maar verder niet. dit is gelukkig behandeld met antibiotica en zalf.

ik hoop dat het je snel lukt ga vooral door met klussen en hou ons op de hoogte als je goed nieuws heb ( ook slecht)

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hai xiomara,

Bedankt voor je reactie! Ja hij ging idd ook testen op chlamydia... Ik heb dat weleens eerder gehad en daarna regelmatig laten testen. Dus lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat het dat nu is, en dat hoop ik. Want dat kan ook aardig je vruchtbaarheid aantasten... Maar wat ik me net nog zat te bedenken, het feit dat je vruchtbaar slijm hebt, betekend dat ook dat je een eisprong hebt? Of stel ik nu een hele domme vraag? hi hi

En als ik goed nieuws heb, horen jullie dat zeker! :p

4. xiomara113

xiomara113 Actief lid

Mar 23, 2012
    474
    0
    16
    het jomy ik heb niet zo veel ervaring nog hier mee ( wel met uitsrijkjes:$) maar nog niet met zwangerschap ik weet idd wel uit ervaring dat als ik me ei heb dat ik lek als een malle van het slijm hahahah zoals vandaag + dat ik me ei voel. dus ja het kan heel goed zijn dat je je ei heb dus klus nog maar wat dan weet je zeker dat je hem niet heb gemist deze maand.

ik hoop dat je een negatieve test terug krijg van je arts ( dus dat je niks heb) ik hoop ten zeerste dat je snel van je nare klachten af ben en dat je je kan concentreren op het leuke!!!:D

5. Jomy

Jomy Niet meer actief

Haha nou ik ben ook al een paar dagen aardig vochtig, haha. En gister ook ineens een stekend en zeurend gevoel dus denk dat dat mn ei was... Heb do, za en gister geklust dus dat moet dan wel goed zitten denk ik :p Morgen nog maar een x voor de zekerheid, maar bloedt nu weer van dat onderzoek dus vanavond even rust ;)

Ik hoop aan de ene kant ook dat er niks uit die testen komt, maarja wat dan het bloeden veroorzaakt? Ik moet wel zeggen dat de laatste 3x klussen geen bloedingen waren, maar de keren daarvoor wel weer. Het is heel wisselend...

maar goed, jij ook succes met zwanger worden!!

Share This Page