Durf het bijna niet te vertellen maar....

Discussion in 'Zwanger worden' started by perzik, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. perzik

perzik Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,263
    0
    0
    WHAAAAAA
    @#$%&*(@#$%!

Wat ik nu weer heb mee gemaakt!! Vind mezelf zo STOM!

Ik vanmorgen beginnen met die Utrogestan bolletjes in mijn vagina te dieuwen, zit er nog een tampon!! @#$%^&*
    Ik proberen die eruit te krijgen lukt tuurlijk niet. Huisarts gebeld kon half uur later komen. Werk maar even afgezegd, helaas!
    Huisarts had dat vieze stinkende ding er zo uit! Gelukkig!

Ik vond de afgelopen tijd al dat mijn vagina stonk. Vaginale douche gekocht. Ik dacht zal wel van die baarmoeder foto zijn. Maar omdat ik het toch niet vertrouwde en moest beginnen met die bolletjes had ik gisteren nog de gynaecoloog gebeld of dat normaal was die stank, was dus niet gebruikelijk. Maar goed vandaag dus de oorzaak gevonden.

Ik vind het zooooo stom! Ik aan vriend vragen of hij iets had gevoeld. Nee. Hoe kan dat nou? Maar ja, ik zelf ook dus niet.

Net terug van werk weer even de gynaecoloog gebeld om te vragen of ik deze maand wel moet starten met Utrogestan. De zaadjes hadden er wel door gekund volgens hem maar het was beter om mijn vagina even rust te geven om het climaat te herstellen. Dus pas volgende maand starten met hormonen. Weer een maand later!! Wordt er niet goed van van al die vertraging die ik steeds oploop!

Ik wil gewoon zwanger worden! En het liefst NU!

Het is een ongelooflijk verhaal moet er zelf ook nog even van bekomen!

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,302
    1
    0
    noord-holland
    Nou dit is me wel een verhaal zeg!!!
    Zag je het touwtje ook niet hangen? Tijdens toilet bezoek of een scheerbeurt? Hoe lang heeft hij er in gezeten? Gelukkig is het enigszins goed afgelopen meid, je zou er niet aan moeten denken dat je de tamponziekte ofzo zou hebben gekregen.

3. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Omggg wat ontzettend vervelend is dat meid!! Maar hoe ben je je tampon in gods naam vergeten uit te halen? En hoe lang heeft t daar gezeten? Ik hoop dat de tijd snel voorbij vliegt en dat je volgende ronde een positief testje in hand zal hebben :) veel geduld en succs toegewenst ♥

4. perzik

perzik Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,263
    0
    0
    Dat ding heeft er dus 30 dagen in gezeten. Was ontzettend vies toen het eruit kwam!

Hoe ben ik het vergeten... sja...
    We wilde dus 30 dagen geleden gaan sexen en toen dacht ik..heb ik nou nog een tampon in? Maar ik voelde niets en mijn vriend ook niet en toen dacht ik..nou zal dus wel niet en toen niet meer aan gedacht.

Denk dat het touwtje dus ook inwendig is geraakt door het vrijen want vanmorgen bij de huisarts zag ik het ook niet.

5. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    omg wat erg en eng!!!!!! Gelukkig is het goed afgelopen... voortaan maandverbandje haha :p

6. Sterrr

Sterrr Actief lid

Aug 20, 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    Ohneee dat moet vervelend zijn om tegen te komen..

Al goed dat het probleem opgelost is, een tampon zolang inwending hebben is al helemaal niet goed hé, kan je zelf ziek van worden! Al een geluk dat het allemaal goed zal komen!

Ik zou in het vervolg ook maar maandverband gebruiken :D

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

Oct 12, 2012
    2,201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wow, ok dat lijkt me erg maf om mee te maken... 30 dagen lijkt me ook wel heftig voor je vagina.. Ook raar dat jullie het niet voelden.. Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt en je snel zwanger raakt ;)

8. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Sodeju.. Gelukkig nu eruit...

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Jeetje wat vervelend. En wat balen dat je nu weer een maand moet wachten. Gelukkig ben je nu wel van het nare luchtje af bent. Hopelijk gaat de tijd snel voorbij, al lijkt 'ie met wachten altijd langzaam te gaan.

10. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

Nov 24, 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Jeetje, 30 dagen ook! Apart dat je er niks van gevoeld hebt. Gelukkig geen ziektes oid gekregen, maar wel balen dat jullie nu weer een cyclus moeten wachten!

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Weet je zal dit je zeggen je bent niet de enige die dit is overkomen :)
    Ik was 18 en had tijdlang buikpijn ed. Moest naar de gyneacoloog en kwam daar voor het eerst voor inwendig onderzoek. Kreeg ik ook nog eens een knappe vent die midden 20 was. Lig je daar voor het eerst met benen open haha. Zat er ook nog eens een tampon in :$:)
    Nooit iets van gemerkt of gevoeld en touwtje gezien. En ergste van alles is dat ik zoiets normaal nooit vergeet. Heb echt zitten te denken hoe en wat maar wist het echt niet. Overigens kwam de buikpijn van de pil. Baarmoeder stootte een bepaalde stof van de pil af. Maar echt schaam me nog steeds dood als ik er aan denk haha :p

12. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

Mar 14, 2013
    1,057
    7
    38
    Smerig heh.
    Gelukkig was je er op tijd bij want je kunt er flinke ontstekingen van krijgen.
    En niks om je voor te schamen hoor.
    Heb het ook gehad ;)

Begon mezelf te ruiken op het werk.
    Wist wel dat het van onderen kwam maar een oorzaak kon ik niet vinden.
    Ben toen maar eens gaan voelen en voelde dat dus zitten.
    Was lichtelijk in shock maar kreeg hem er zelf uit met 2 vingers.

Hij had er ook enige tijd ingezeten.
    Had er zelfs een andere tampon bijgestopt en na mijn
    menstruatie ook seks gehad.
    Niks doorgehad alleen toen het zo enorm begon te stinken.

Gelukkig ben je er op tijd achter gekomen :)

13. Puggie

Puggie Actief lid

Apr 25, 2013
    388
    0
    0
    Wajoooo gelukkig is hij eruit joh! Nu ff bijkomen daaro en dan hupsakee een knaltest!

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Als het niet door een ZP-lid was geschreven, had ik gedacht dat het een broodje aap was. Bizar zeg! Gelukkig is het nog goed afgelopen, ondanks jullie teleurstelling..

15. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb een vriendin die het ook heeft meegemaakt, je bent dus niet alleen!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Nondeju zeg dat zou je inderdaad maar gebeuren. Op zo'n moment bent ik blij dat ik geen tampons meer kan verdragen sinds mijn operatie......fijn dat het goed is afgelopen meis. Over een tijdje lach je hier wel om.

17. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    haha jeeetje wat een verhaal...
    dat vergeet je de volgende keer niet meer :)
    balen dat je nu een maand moet wachten zeg.

Share This Page