Hoi meiden. Ik wil even een aantal dingen gewoon vragen. Mijn temperatuur was voor de eisprong 36.3 (niet heel stabiel switchte wel eens) En sinds na me eisprong stabiel 36.8 (4dpo 36.7) een minidip. En ik heb al regelmatig steken in mijn onderbuik gehad (voornamelijk links) en ik heb soms het idee dat ik me "dik" voel. Opgeblazen. En voel mijn baarmoeder heel erg zo nu en dan. Vanochtend een steek gehad in mijn baarmoeder gebied waardoor ik echt dubbelgevouwen op de bank lag. Kramp/steek duurde 20minuutjes ofzo! En vlak voor het eten. Was lekker aan het koken en weer zo'n steek en echt erge krampen. Ik dacht ik moet naar de wc voor de grote boodschap, dat lukte niet goed (sorry voor de details! ) Ik voel me ook al een week grieperig maar geen koorts. Soms bloedje heet en voel me gewoon niet 100%. Maar het voelt niet helemaal als griep. Hoofdpijn vooral.. Ook nog iets geks. Sinds zaterdag zit ik onbewust steeds mijn onderbuik aan te spannendoe ik niet bewust maar word erg irritant eigenlijk. . Ik wil zo graag testen maar ik durf niet. Mijn nod is 12/13/14 september. . Maar ik durf niet ben zo bang voor teleurstelling? Iemand tips? En over mijn kwaaltjes ziet het er positief uit voor me (jullie zijn geen Zwtest ik weet het maar misschien goede ervaring mee? Of andere ervaringen?) Ohja alle meiden die me aangeraden hebben die Parachute sprong te maken. Dank jullie! Het was in 1woord Geweldig! Had de vk nog kunnen bereiken op dit forumen ze zei dat het voor een eventuele zwangerschap zo vroeg inderdaad nog geen kwaad kon. Het was superleuk zondag met me pa en zusje! Sorry voor mijn lange bericht ben gewoon een beetje onzeker! En ik probeer nergens op te letten maar dingen vallen gewoon op! Zit nu10 dpo. Nog meer meiden op 10dpo? Wat voelen jullie?? Dikke knuff voor iedereen!
Cyclus ziet er goed uit: iig een eisprong gehad dus lijkt me. Dus misschien vandaag een gevoelig testje wagen of anders nog een paar dagen wachten?
Bij mij was de stabiele temperatuur een goed teken Had vanaf eisprong al gevoelige tepels, veel trek in lekker eten. Week a 10 dagen na eisprong had ik krampjes in mn buik, onderbuik wat harder, veel en heftig dromen, vroeg wakker worden. Werd ook opeens 's nachts wakker met zo'n honger dat ik er misselijk van werd. Heb 11 dpo heeel licht positief getest en 12 dpo al stuk duidelijker.
Helaas vandaag echt flinke duik van mijn temperatuur op 11dpo naar 36.5.. Nog wel buikkrampen maar geen ongi maar denk dat dat dus niet lamg meer gaat duren .Hopelijk springt me temp morgen weer omhoog maarja. Mijn hoop is nu wel weg
Das balen. Wilde net zeggen dat het helemaal niks hoeft te betekenen. Ik heb in al die jaren al alle vormen van kaartjes gehad. Ik heb dus ook wel eens ruim een week dezelfde temp gehad en was echt niet zwanger.