Cyclus vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duo Penotti, 9 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, Al ruim 2 jaar gebruik ik nu geen pil meer. We proberen (nog) niet om zwanger te raken.

Maar ik heb gemerkt dat als ik ongesteld moet worden ik het 2 dagen heeeeel lichtjes hebt, dan is het 1 of 2 dagen zo goed als weg en dan breekt de hel los. Om maar zo te zeggen haha. Nu vroeg ik mij af als ik mijn cyclus wil berekenen moet ik dan tellen vanaf de dag dat het heel lichtjes begint of de dag dat het echt doorzet?

Groetjes en bedankt.

2. Nathalie4

Nathalie4 Actief lid

13 apr 2014
    178
    33
    28
    Ik zou de dag dat het lichtjes begint al meerekenen, maar ben geen professional ;)

3. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wat bedoel je precies met lichtjes? Beetje oud bloed waar het mee begint? Je kunt beginnen te tellen vanaf dat je echt rood bloed hebt zegt maar..

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Die 2 dagen ervoor is spotting volgens mij, geen maandstonden.
    Je begint te rekenen best vanaf de dag dat het echt begint. Die spotting lijkt mij restjes oud bloed, niet?

5. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb geen idee eigenlijk of het oud bloed is. Is niet heel vies bloed ofzo hahahaha.
    Maar ik houd het er maar op dat dat het wel is en dan reken ik gewoon vanaf de dag dat het echt hevig doorzet. Zoals deze maand begon dan het oude bloed op dag 28 en dat het doorzette op dag 32. Dat allemaal meegerekend ben ik altijd ruim een week ongesteld. Bah hahaha.

6. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Podiki, wat spannend dat je bijna kan testen. En wat leuk onze kids schelen 1 dag!

Deel Deze Pagina