Hallo lieve dames, Ik ben intussen in ronde 18 en heb de afgelopen maanden van alles gevoeld, maar tot nu toe geen positieve zw.test gehad Als goed is heb ik afgelopen maandag/dinsdag mijn ei gehad (heb het gevoeld) en heb sinds dinsdag steeds krampen in maag of darmen, kan niet zo goed plaatsen waar precies. Maar het lijkt op het gevoel dat je krijgt wanneer je iets verkeerds hebt gegeten Nu heb ik deze krampjes al 3 dagen en vraag me af of er meiden zijn die dit hadden en zwanger bleken te zijn. Ik weet niet of er al zo snel symptomen kunnen zijn. Mijn nod is de 19e dus duurt nog even voordat ik kan testen...ik hoop dat het nu eindelijk raak is, dan kan ik mijn afspraak bij de gyn voor 13juni afzeggen Gr, Sermar
Tjah; het kan vanalles zijn; toch wat napijn van de eisprong die doorslaat of gewoon wat darmklachten. Hoeft niets te zeggen over het wel/niet zwanger zijn helaas.
Bedankt voor je reaktie.. en tja kan idd van alles zijn ja. De stressdagen naar nod toe zijn begonnen, dus ik voel weer rare dingen zoals elke maand...zucht
Afleiding zoeken gaat moeilijk, ik wil te graag dus lijkt wel een obsessie. Zodra ik iets anders voel dan de voorafgaande maanden vraag ik me af, zal het..., terwijl ik intussen ook al weet dat een vrouwenlijf een raadsel is en dat sommige symptomen er elke maand zijn. Gelukkig bestaat deze site er zodat we onze hart kunnen luchten en mekaar begrijpen
Hier nog eentje. Ik heb dezelfde klachten, normaal nooit last van mijn darmen. Wel duizend en één kwalen al sinds ik klein ben - van hoofdpijn tot rugpijn tot vermoeidheid tot..... - maar nooit wat met mijn darmen. Dan ga je hopen. Stom, natuurlijk, maar ja, zie het maar eens uit je hoofd te zetten. En als de borsten en de buik dan ook nog gaan steken.... olie op het vuur. Ik hoop voor je dat het raak is, natuurlijk, tot die tijd zitten we gezellig in hetzelfde schuitje, haha
Jaaa precies, ik heb ook extreem pijnlijke borsten, maar dat heb ik de ene cyclus wel en de andere weer niet, dus weet echt niet wat het wordt. Dat van me maag heb k voor t eerst en ben echt benieuwd of dat een teken is Wanneer is jou nod?