Hoi hoi, Ik ben afgelopen donderdag in het UMC geweest voor onderzoeken. Daar was goed te zien dat ik net een eisprong had gehad. Alleen nu 4 dagen later ben ik al ongesteld Daar zit normaal toch een langere tijd tussen? Snap er niks meer van Weet iemand hoe dit kan? Of is mijn cyclus gewoon van slag? Liefs, Sam
Was er op de echo te zien dat je pas geleden een eisprong hebt gehad, omdat er nog vocht in je eierstokken zat? Of waren er geen follikels zichtbaar en dacht de gyn daarom dat je in de tweede helft van je cyclus zit? Vier dagen na je eisprong ongesteld worden, is inderdaad veel te vroeg. Hier moeten minimaal 10 dagen tussen zitten. Ik neem aan dat je cyclus gevolgd gaat worden en dat je hormoonwaardes nog gecheckt worden dmv een bloedonderzoek? Daar kunnen ze al een hele hoop uit halen.
Mijn bloed is die donderdag geprikt en daar krijgt ik 2 juli de uitslag van. Nee er was vocht zichtbaar en ze zei dat ik net mijn eisprong moest hebben gehad. Verder zag alles er goed uit ondanks mijn PCOS. Snap er weinig nog van en hoop dat het snel 2 juli is