Hallo allemaal, Gisterenmiddag kreeg ik ineens aan links onder in mijn buik wat steken. Dit heeft een paar uur aangehouden en s'avonds voelde ik het met lopen. Gisteravond tijdens het klussen deed het ook pijn. Nu vandaag voel ik het een beetje rechts onder in mijn buik en rondom mijn navel ook wat steekjes. Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus. Deze is heel onregelmatig dus het zou goed kunnen dat het mijn eisprong is geweest natuurlijk. Zelf denk ik dat mijn eisprong vorige week is geweest ivm vruchtbaar slijm en hele gevoelige borsten. Ook heb ik sinds een week dat ik s'avonds als ik in bed lig om de 10minuten naar het toilet moet en dan veel moet plassen. ??? Heeft iemand dit ook weleens gehad en wat kan dit zijn?
Hey! Ik heb sinds mijn 17de dag van mijn cyclus ook streekjes. Ik heb de vraag ook gesteld, maar niemand kon eigenlijk zeggen of dat duidt op een zwangerschap of niet. Ik denk dat je best afwacht. Laat ons hopen (voor ons allebei ) dat het een teken is!
Het is echt een heel raar gevoel. Nu zijn het steekjes rondom mijn navel. Als ik ter hoogte van mijn baarmoeder druk doet dit ook pijn. Ik durf niet meer zo te hopen, ik voel elke maand weer wat anders. Ik hoop het voor ons allebei!