Cyclus vraagje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kreeft15, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kreeft15

Kreeft15 Actief lid

24 okt 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!

Ik ben sinds juli gestopt met de pil. Mijn cyclus is tot dus ver beetje raar. Eerste keer 35 dagen en 2de keer 49 dagen (had veel stress door bruiloft die maand), deze ronde is de 3de ronde. Doordat ik vorige ronde 14 dagen terug telde wist ik een beetje de symptonen rond mijn eisprong. Die begonnen (het doorzichtige dikke slijm) dat begon op zaterdag, mijn ovulatietesten waren negatief. Op woensdag 2 november kreeg ik een positieve ovulatietest. Welke dag is mijn eisprong dan geweest?Als ik doortel vanaf 2 november kom ik op ongeveer 16 november uit. Alleen heb ik nu al 3 dagen buikpijn en ben steeds moe. Sinds vandaag heb ik ergere buikpijn en rugpijn dus denk ik ongesteld ga worden. Maar dan zit ik pas op 8 dagen na de eisprong....kan dat? Ik dacht dat dit altijd 14 dagen was en dat de dagen voor de eisprong de lengte van de cyclus bepalen?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?

Groetjes.

2. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    hoi 8 dagen is nog wel vroeg om nu ongi te worden ja, maar het kan wel geloof ik. maar wie weet word je nog helemaal niet ongi joh. gewoon ff afwachten, zoals je zelf al aangeeft is het door stress allemaal wat in de war, er komt vanzelf wel een patroon in.
    ovutestjes vind ik ook handig, dan heb je toch iets meer vastigheid. Succes!!

Deel Deze Pagina