cyclus vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Delayla, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    Hallo,

Ik ben vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 30 dagen,moet of kan ik er dan nu van uit gaan dat de volgende cyclus ook weer 30 dagen zal zijn i.v.m mijn eisprong?

Groetjes

2. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Hoi Delayla,

Dit verschilt van persoon tot persoon. Ik zelf heb nu een onregelmatige cyclus.
    Mijn cyclussen tot nu zijn: 42 - 42 - 34 - 32 - 36 - 32 - 50.
    Ik verwacht dat deze cyclus 37 dagen heeft omdat ik gisteren mijn eisprong gevoelt heb (ik zit nu op dag 24).

Helaas kun je dus nooit met zekerheid zeggen dat je volgende cyclus ook 30 dagen is. Ik dacht namelijk ook dat ik vrij regelmatig was, maar
    bij de laatste cyclus kwam ik er dus achter dat dit helemaal niet zo is.

Groetjes Patricia

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi,

Het is inderdaad nooit met zekerheid te zeggen helaas. Maar sommigen vrouwen hebben wel regelmatige cyclus maar volgens mij kan je eisprong dan nog variend zijn.

succes groetjes vruchtje

4. Delayla

Delayla Actief lid

5 jun 2007
    303
    0
    0
    ow okey,dat is een beetje lastig maar goed mijn 30 dagen is niks tegenover jouw 42 patries,dat lijkt me erg vervelend.

Dat houd in dat we dan maar alle dagenmoeten klussen haha

xx

5. Patries5

Patries5 Actief lid

1 mei 2007
    103
    0
    0
    Het is inderdaad vervelend als je een lange cyclus hebt. Maar inmiddels weet ik wel zo'n beetje wanneer mijn eisprong eraan komt.
    Mijn tepels zijn dan zeer pijnlijk en ik heb dan last van slijmverlies (eiwit-achtig) en als je dat hebt dan zit je in de vruchtbare periode. Dus kunnen we wat meer gericht klussen! Ik hou al een paar cyclussen alles bij (wat ik voel, wanneer ik slijmverlies heb en mijn temperatuur). Dus nu krijg ik wat meer zicht op hoe mijn cyclus eruit ziet (ondanks dat de 1 wat langer duurt dan de andere).

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina