Wie nog meer in ronde 3?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annika1984, Jun 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal!

Ik ben alweer in mijn 3e ronde! Is misschien nog helemaal niet veel, maar de maanden vliegen voorbij vind ik als je met het zwanger worden bezig bent. Ik dacht eerst in het begin: nou als ik in ronde 3 zit dan baal ik echt. Maar het gaat zo snel en ik baal nog niet tot nu toe. Zie alleen toch best veel verhalen van meiden waarbij het meteen raak is in de 1e ronde en dan zakt soms wel een beetje mijn moed in de schoenen.
    Vandaar de vraag: welke meiden zitten er nog meer in ronde 3?
    Ik weet dat ik echt niet de enige ben en weet ook dat er meiden nog langer bezig zijn dan ik, maar toch...
    Heb even weer goede moed nodig!

Liefs Annika

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hoi Annika,

Ik zit ook in ronde 3. Het gaat idd heel snel die maanden. En ik baal er ook wel een beetje van dat het niet in ronde 1 raak was, want je leest het idd best wel veel hier op de site. Maar aan de andere kant zie ik juist ook wer veel meiden die hier al heel lang zijn en al in ronde 10 of meer zitten. Die meiden die in ronde 4 , 5 of 6 zwanger zijn geworden vallen blijkbaar minder snel op en gaan gauw door naar de topics bij zwanger zijn. Die zie je dus niet meer bij zwanger worden.

Wij hopen in ieder geval dat we de zwangeren snel mogen volgen.

Volgens mij zitten er trouwens best wel veel meiden in hun 3e ronde.

Groetjes Maranka

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik zit geloof ik ook in ronde drie, kan ook 4 zijn.
    ben begin maart gestopt.
    en de tijd gaat vrij snel, ja, maar hopelijk mogen we toch gauw de zwangeren volgen.
    dat hoop ik overigens voor een ieder die graag zwanger wil worden.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik zit geloof ik ook in ronde drie, kan ook 4 zijn.
    ben begin maart gestopt.
    en de tijd gaat vrij snel, ja, maar hopelijk mogen we toch gauw de zwangeren volgen.
    dat hoop ik overigens voor een ieder die graag zwanger wil worden.

5. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

May 22, 2007
    483
    0
    16
    ik zit ook in ronde 3.

afgelopen week positief getest en helaas afgelopen weekend een bloeding gehad...vroege miskraam dus.

aan de ene kant was ik liever meteen ongie geworden, maar aan de andere kant ben ik blij dat mijn lichaam wel bezig is geweest!

weet alleen wel dat ik nu nog banger ben voor de eerste 12 weken. ik stond er vrij nuchter in maar dat is nu wel wat veranderd.........

wij gebruiken sinds afgelopen maand ovulatietesten van CB ik vond ze heel duidelijk en handig. die ga ik dus de komende week weer gebruiken.

6. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Ik zit ook in ronde 3. EN idd de maanden vliegen echt om ja. Ja het zou geweldig zijn als iedereen in ronde 1 zwanger zou raken. Maar helaas...
    Nou ronde 3 is ook nog niet zo lang hoor. We wachten het rustig af. Is soms wel heel moeilij. Vooral rond je NOD...

X Kat

7. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hey dames,

khoop voor jullie dat jullie snel tot de zwangeren behoren!

liefs mandy

8. kattja

kattja Actief lid

Apr 11, 2007
    468
    0
    0
    Hallo Mandy,

in welke ronde zit jij?

9. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,512
    2
    0
    Nieuwegein
    Dit is ook ronde 3 voor ons. Ik ben in januari gestopt met de pil. In januari en februari wel sex gehad maar niet voor een kleine. In maart ben ik begonnen met tempen. Volgens de gyn. in maart ook geen zichtbare eisprong gehad. Sinds april en mei een duidelijke eisprong. Toen zijn we ook gaan klussen. Deze maand maak ik gebruik van ovutesten. Vandaag een vaag streepje tezien, maarja die tellen niet zegt de bijsluiter. :(

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ben dan niet in ronde 3 bezig, maar wilde hier ff op reageren.... jah het is echt zo, dat als je zwanger wilt worden, dat de maanden voorbij vliegen! Ik ben inmiddels al een jaar verder en achteraf gezien, ging het heel snel!

11. pinklady

pinklady Bekend lid

May 10, 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Ik zit ook in ronde 3. Het gaat allemaal wel erg snel ja! Ik hoop dat we allemaal snel op een roze wolk kunnen zitten. :) Ik wens jullie heel veel succes de 3e ronde! Ik hoop op veel positieve testen, en ook voor degene in andere rondes natuurlijk!

Groetjes Esther

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    4,747
    0
    0
    Ik zit ook alweer in ronde 3!

13. mandy80

mandy80 Actief lid

Apr 2, 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer

euhm ronde... ben de tel kwijt... ronde 48? zoiets...

liefs mandy

14. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ja ik! Eerste rond ben ik begonnen met Foliumzuur dus dat was nog niet in het echt! hihi.
    Dit is de derde keer dat ik zit te wachten op mijn ongesteldheid maar hoop natuurlijk dat ie niet komt!

15. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    he meiden!

Bedankt voor al jullie reaties dit geeft toch weer moed nu ik weet dat er meerdere meiden in de 3e ronde zitten!
    Ik moet weer flink aan de klus want mijn eitje begint er al weer aan te komen!
    Mijn vriend houd er gelukkig wel goed rekening mee en vraagt regelmatig: ben je al vruchtbaar genoeg? :)

In ieder geval iedereen heel veel succes!

Liefs Annika

16. gizzy

gizzy Actief lid

Apr 24, 2007
    150
    0
    0
    wij zitten ook in ronde 3!
    Bij onze dochter was het gelijk in ronde 1 raak. Nu moeten we blijkbaar nog ff oefenen. Ik meende deze maand wel me ei gevoeld te hebben, maar controleer ook me cervixslijm en nu weet ik het dus niet meer :-S
    Afwachten dus wat er deze ronden gebeurd en hopen en duimen op goed nieuws voor ons allemaal!

17. gizzy

gizzy Actief lid

Apr 24, 2007
    150
    0
    0
    Ik heb er net toch maar even een ovulatietest tegen aan gegooid want ik wist het niet meer...
    Dacht echt zaterdag me ei gevoeld te hebben en had ook veel rekbaar slijm. Zondag was slijm minder. Gisteren bijna niet en vandaag ineens weer heel veel. Ik snapte er niks meer van! 4 uur lang niet naar de wc geweest en niet gedronken en toen kon ik eindelijk testen en..... had geen smiley! Ga er nu wel vanuit dat ik me ovulatie goed gevoeld heb. Maar test voor de zekerheid nog wel een paar dagen door. Had trouwens nog geluk ook bij de apotheek want het setje tests is maar te gebruiken t/m de 12e, dus mocht ik em gratis meenemen! Dat scheelde dus weer.
    Ben wel opgelucht nu!

18. gizzy

gizzy Actief lid

Apr 24, 2007
    150
    0
    0
    PS weet wel dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn maar soms schiet ik ff in de stress hahahha

19. boterbloem

boterbloem Actief lid

Apr 20, 2007
    215
    0
    0
    Hoi, ik zit ook in ronde 3 en ben het wachten al zat, al lijk ik er minder op mee bezig te zijn dan in ronde 1 en 2 :oops:

Nu bouw je toch al een soort van reserve in van: het zal nog wel niet..
    succes allemaal, mijn nod is op vaderdag erg spannend :) dus..

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Tijd vliegt inderdaad. Ik zit ook in de derde ronde, en kan niet geloven dat het al weer zo 'lang' geleden is dat ik stopte.

Ik hoop op driemaal is scheepsrecht voor ons allen :)

Share This Page