Granaat appelsap van Healthy People. Goed voor innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by KleinMeisje93, Nov 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames!

Zijn er hier dames die granaat appelsap dronken en daardoor dus ook een goede innesteling hebben gehad?
    Ik heb vandaag 2 pakken gehaald en moet zeggen dat ik het best wel lekker vind om te drinken, smaakt voor mijn idee hetzelfde als de gewone appelsap maar dan iets zoeter/zuurder.

Maar ik heb dus gelezen dat het helpt voor een goede innesteling, klopt dit of is dat gewoon toevallig (neem aan dat het toch altijd wel per persoon verschild)?

Hoor graag jullie ervaringen

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik zou die van POM drinken.. die van healthy people heeft maar 30% granaatappel en die van POM 100%..

En bij mij heeft het bij de eerste ronde drinken geholpen :D

3. KleinMeisje93

Bedankt voor de tip!
    Ik maak deze eerst op en dan als het deze maand niks is ga ik over op pom :D kon hem alleen niet vinden?

Waar staat dat merk ergens? Want zag alleen deze van healthy people staan in de koelcel

4. KleinMeisje93

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik kon m alleen bij de Dirk vinden.. bij ah, jumbo enzo hadden ze het niet..

6. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Ik heb die van Pom en daarna Healthy people gedronken in deze ronde en toevallig raak. Maar ik durf niet te zeggen dat het daar door komt ;)

7. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    De link naar het andere topic is al gegeven. Doe ik deze voor het overzicht op slot... ;)

Share This Page