Goedemiddag dames, Ik heb een vraagje over afscheiding: ik heb volgende week dinsdag mijn NOD dag, dus zit nu 1 week na mijn eisprong als het goed is. Ik heb al sinds een paar dagen heel veel waterige afscheiding. Nu heb ik wel vaker afscheiding maar hoe verloopt het eigenlijk normaal met afscheiding? ik dacht dat na de eisprong de afscheiding weer minder werd en een paar dagen voor de NOD weer meer Groetjes Alex
Ik heb er geen algemeen antwoord op. Wel weet ik dat de afscheiding bij mij na mijn ei wit is en wat plekkerig, soms ook een beetje geel. Voor NOD is het meer en wit. Wat bedoel je precies met waterige afscheiding? De kleur of de structuur? Doorzichtig, lijkend op eiwit, je kunt er slierten mee trekken, dan kan het op een eisprong duiden. Er is geloof ik een methode die van afscheding uitgaat, ik geloof dat het de Billings-methode heet, daarin beschrtijven ze het slijm voor verschillende momenten van je cyclus.
ik heb het ook en ook ik zit 1 week na me ei dus 1 week voor mijn nod. normaal heb ik na me ei dat me afscheiding dik en plakkerig word maar nu is het heel dun en doorzichtig.lijkt een beetje op snot.als ikme neus snuit ziet het er hetzelfde uit. weet niet of het wat betekend denk dat het we maar gewoon moeten afwachten.
Het is meer doorzichtig slijm met wit erin, nu is het weer minder geworden. We zien het wel, misschien heb ik het altijd gehad maar nu je echt op je eisprong en slijm gaat letten valt het meer op. Groetjes Alex
Hoi Alex, Ik zit in ronde 1 en let dus ook veel meer op alles en wat er allemaal gebeurt in mijn lichaam en idd als je er zo'n tijdsbalk naast houdt wordt er ineens een hoop duidelijk, in ieder geval voor mij wel... Zit nu bijna 2 weken na mijn 1e menstruatie dag dus zou morgen mijn ei hebben en ik had vorige week wat gelige maar het zal voor iedereen toch weer verschillen?! Groetjes Delilah