cyclus vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JenS, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JenS

JenS Lid

3 jun 2006
    18
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij poging 1 ben ik uit gegaan van een cyclus van 28 dagen. Maar ik werd 22 dag al ongesteld. Aangezien dit bijna een week te vroeg is, vind ik dat vrij vreemd. Ook omdat ik (als ik het bijhield) meestal 28 dagen heb. Heb voor de zekerheid wel een test gedaan toen, maar was gewoon negatief.

Nu ben ik er bij afgelopen poging weer van de 28 dagen uitgegaan, omdat er ook wel een zwangerschap had kunnen zijn toen, maar dat het misging. Of had ik nu eigenlijk van 22 dagen moeten uitgaan? En is het slim om qua overtijd-testen, nu dan na de 22 dagen al te testen? Of heeft dat geen zin?

Kortom... kben nerveus en kwil het weten... haha

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    toch ff je eerst volgende cyclus afwachten meid, zeker in het begin als je net gestopt bent met de pil kunnen je cyclussen nog wat in de war zijn, als jij voorheen een regelmatige cyclus had van 28 dgn kun je er bijna de donder op zeggen dat je die cyclus wel weer terug krijgt nadat je gestopt bent met de pil...

succes :D

3. JenS

JenS Lid

3 jun 2006
    18
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kep nog nooit geen pil geslikt.. hahaha

(kben lesbisch... :p)

4. Niet meer actief

Oke als ik het goed begrijp is je cyclus een beetje in de war. Hoe lang ben je bezig met zwanger worden of ben je bezig met zwanger worden.
    Aangezien je lesbisch bent porberen jullie het op een natuurlijke manier of via kunstmatige enseminatie?

5. JenS

JenS Lid

3 jun 2006
    18
    0
    0
    Zuid-Holland
    We zijn nu bezig met 2de poging, via ZI (zelf insiminatie) Ik ben normaal altijd op tijd ongesteld geweest eigenlijk (rond 28 dagen)
    Dit was eerste keer zo vroeg.

6. Niet meer actief

MIsschien dat je lichaam in de war is nog van de miskraam. Als je je te veel zorgen maakt even met de gynocoloog bellen.

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja als ik de reactie's lees snap ik wel dat het even vreemd is ja, voor iemand die jou niet kent en jouw vraag leest zal het net zijn dat men denkt dat je net gestopt bent met de pil , ik ken jou achtergrond niet, maar nu wel een beetje aan de hand van jullie reactie's...(lesbisch. zi, miskraam)

ik denk dat het idd dan (als het nog maar zo kort geleden is gebeurt) nog een resultaat van de miskraam is dat je menstruatie nu op gang is, vertrouw je het niet zou ik zeggen bel je ha anders even op en leg het hem / haar voor, die kent jou ongetwijfeld goed genoeg om te weten hoe en wat...

anders toch even je volgende cylus afwachten??

heel veel succes in ieder geval meid :D

8. JenS

JenS Lid

3 jun 2006
    18
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zal het idd een miskraam geweest zijn dan?
    Ik dacht misschien evt ook gewoon van de stress, zo graag zwanger willen worden enzo..) zo vroeg ongi..
    nu moek (als ik uitga van 28 dagen) nog 7 dagen wachten voor ik officieel overtijd zou zijn.

9. JenS

JenS Lid

3 jun 2006
    18
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beetje onduidelijk geschreven zie ik nu, kep dus geen miskraam gehad, maar omdat ik met 22 dagen al ongi werd, als mogelijkheid gezien..
    sorry voor verwarring.. haha

10. Niet meer actief

Geeft niet iets met tekst duidelijk maken is niet altijd even makkelijk

Ik weet niet of jullie/jij bij een gynocoloog lopen. Zo ja misschien dat je daar je vraag kunt neerleggen ook ivm de gedachte dat je een miskraam zou kunnen gehad hebben

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee hoor meid, uit je tekst maak ik niet op dat je een miskraam zou hebben gehad, maar omdat femke dat zei en dat je lesbisch was dacht ik dus dat zij jou kon en dat zij wist dat je dus een miskraam had gehad...

mischien heb je een beetje stress of iets anders wat je cyclus een beetje in de war heeft gestuurd?????

in ieder geval heb je met een cyclus van 22 dgn toch (normaal gesproken ) een eisprong, en tja rest je in eerste instantie niks anders dan nog even af te wachten en anders toch je ha of gyn vragen of er iets anders aan de hand kan zijn...

succes meid :D

12. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi JenS, het advies luidt meestal om uit te gaan van je langste cyclus voor het testen, en dan één dag na het verstrijken van die periode te testen.

Succes meiden!

Groetjes, Wendy

13. Floor

Floor Actief lid

21 apr 2006
    355
    0
    0
    Spanning doet ook veel met een lichaam inderdaad. Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is, of dat je zwanger bent natuurlijk!

Succes!

Deel Deze Pagina