mijn man en ik willen graag zwanger worden.. maar het lukt niet.. we beginnen aan alles te twijfelen ik schaam me er wel voor, maar de sperma van mijn man blijft niet in mijn lichaam we hebben beide nog nooit geslachtgemeenschap gehad met een ander, dus onze vraag is: ligt dit aan mijn lichaam, mijn man's sperma of hebben meerdere vrouwen/mannen hier last van alvast bedankt voor het reageren Edit Elmo: Ik heb je onderwerp veranderd. Deze dient duidelijk te zijn (zie de regels).
Hoi, Dat is normaal hoor dat het er weer uitloopt. De zaadjes schijnen al gelijk door te zwemmen en het vocht wat niet meer nodig is loopt er door de zwaartekracht weer uit. Niets om je zorgen over te maken. Succes!
ten eerste...Je hoeft je niet te schamen voor vragen en/of dingen die je niet weet. Ten tweede.. Bij (bijna) alle vrouwen loopt het sperma er zo weer uit, alhoewel het vaak ook gewoon vocht is wat je voelt lopen. Volgens menig gynaecoloog heeft dit ook niets te doen met de kans op een zwangerschap de goede zaadcellen gaan toch wel zwemmen.Sommige vrouwen (ik ook ) vinden het een prettig idee om nog even te blijven liggen evt. met de billen op een kussen of eletrisch voeteneinde omhoog, maar ook dit is geen bewezen taktiek en is meer voor het gevoel dat het sperma erin blijft. Het is wel zo dat veel vrouwen (ik ook) de dag voor en de dag van de ovulatie merken dat er meer sperma blijft zitten in de vagina. Maar niet iedereen merkt dit. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Hoe lang zijn jullie aan het proberen Nirak? Enne...sperma dat eruit loopt is volstrekt normaal hoor. Inderdaad 10 minuutjes blijven liggen na het vrijen met evt een kussen onder je billen en er blijven echt genoeg zaadjes achter.
Haai Nirak, Je moet je inderdaad nooit schamen voor vragen die je hier op het forum stelt. Echt de meest gekke dingen komen hier voorbij maar ze zijn vaak zó herkenbaar. Zoals de meiden voor mij al zeiden is het normaal dat het sperma weer uit je loopt. Als jullie vrijen kan je vragen of je man bovenop gaat en op het moment van klaarkomen zo diep mogelijk in je wil gaan. Daarna kan je inderdaad het sperma even de tijd geven om dieper in je te lopen door te blijven liggen met je bekken omhoog. Ik deed wel eens een kaars na, je weet wel, met je benen zo hoog mogelijk en je billen omhoog. Hihi is een beetje acrobatieken hoor. Heel veel succes meis.
bedankt allemaal voor het reageren was/ben niet zo bekend op de site dus heb lang gezocht naar mijn eigen bericht hihi nog 1 x ziekenhuis nou we blijven maar hopen nog 3maanden
Hi Nirak, Hier had ik laatst ook zorgen over, omdat het spul van mijn vent ook nogal dun is, dunner dan van de andere mannen in mijn leven . Hihihi, nou schaam ik me weer, maar het schijnt dus niet zo erg te zijn....
Nirak, Als je links je fotootje ziet en je naam, zie je daaronder ook staan 'Berichten'. Als je daarop klikt zie je al je berichtjes staan die je tot nu toe geplaatst hebt. Dat helpt je met zoeken ! En inderdaad... zoals de meiden hier al zeiden: je hoeft je nooit te schamen voor een vraag hier. Stel ze gerust! Groetjes, Josien
Van alle zaadjes die er uit lopen blijven er een paar achter en van die paar kan er maar 1 de winnaar zijn en dat kost gewoon even tijd. Positief blijven denken meis, en veel succes met zwanger worden.
Niet te lang blijven liggen hoor, krijg je vervelende blaasontsteking van! (heb er 4 gehad in 2 maanden) Ik blijf nu echt maar 5 minuutjes liggen en dan snel naar de w.c.