hoi ik ben nieuw hier heb deze maand voor het eerst getempert en snap het even niet. ik zag dat er hier veel over gepraat wordt dus ik dacht ik vraag het hier eens ik dacht dat mijn ovu op de 10/11 de dag zaten en dat ik dus al kon testen maar de test was vanochtend negatief. en nu probeer ik die invul tabel die iedereen hier gebruikt en die geeft ineens ovu op de 23ste dag, kijken jullie mee ajb hieronder mijn cyclus tabel. http://myfox.nl/emmetje/metingen_april_mei.jpg groetjes emmetje
Volgens FF is je ei op cuclus dag 23 geweest en zit je nu op 6 dagen na je eisprong, dus kun je op zijn vroegst over 8 dagen testen want dan is je nod! Ik zie dat jullie niet veel geklust hebben in ju vruchtbare periode? Alleen de 2 dagen voor je vruchtbare periode! Ik hoop dat de zwemmertjes het 4 a 5 dagen overleefd hebben!!!!!!! Maar een nega test is dus niet zo gek omdat je pas 19 mei je NOD hebt mits natuurlijk je een LF hebt van 14 dagen
Hoi emmetje, Ik vind het lastig. Je zou indd ook kunnen zeggen dat je ovulatie op dag 9 was. Dan zit je nu op 20 dagen na ei...dat zou lang genoeg moeten zijn . Maar dag 23 zou ook kunnen. Hoe lang is je cyclus meestal? Wel is het zo dat je voor een heel duidelijk resultaat echt elke dag op het zelfde tijdstip moet tempen. Als je daar wat variatie in heb heb je kans dat je kaartje minder duidelijk is.
Ik denk ook dag 23 want daarna is je temp omhoog gegaan en bij dag 9/10 niet, na je ei moet je temp 3 dagen hoog blijven vandaar dat FF ook zegt op dag 23. Hoe lang was je vorige cyclus?
2eb3ce Ovulation Charts hoi hoi bedankt voor de reacties tot zover. ben toch echt er van overtuigd dat ik de 9-10 de al de ovu heb gehad. (dan ga ik uit van een temp sprong van min. 0.2 op de derde verhoogde dag. tov de 6 dagen voor de verhoging dus; 36,8 als hoogste lage en dan 37,2 op de derde dag.) zeker gezien de andere symptomen denk ik dat ik hier bij blijf. het klopt dat ik nog niet heel erg op de zelfde tijd heb gemeten wel altijd tussen 7 en 8 dus niet heel veel variatie maar toch. moet er nog achter komen wat voor mij de beste tijd is. hierboven de uitgebreide meting en symptomen ps sorry voor het slechte Engels kan ik echt niet goed. groetjes emmetje H
Als ik je kaartje bekijk, zou ik ook denken dat je rond 9/10 je ei hebt gehad. Heb je toevallig al een testje gewaagd?
ik denk dat je eisprong toch op dag 23 geweest is. Tip voor de volgende keer (als die komt natuurlijk) wel elke dag op hetzelfde tijdstip te meten, is ff veel betrouwbaarder. Daarnaast heb je nu ook bij afscheiding iets ingevuld en later niet meer, ben benieuwd wat er gebeurt als je dit weglaat. Daarnaast geeft ff een stippellijn aan. ik heb begrepen dat het dan nog niet helemaal zeker is dat je eisprong wel klopt. heel veel succes en merk je ook al iets van klachten? groetjes
Ik moet zeggen dat je ook weer een verhoging in je temp krijgt na een innesteling Maar goed stel dat je ei rond de 9de a 10de was dan zou je nu al wel posi moeten testen mocht je zwanger zijn Weet je al wanneer je weer wilt gaan testen?
hoi dames, bedankt voor jullie reacties, ik heb getest de dag na mijn nod en 4 dagen na nod beide negatief. wil nu maandag testen dat is 10 dagen na nod dus hopelijk is hij dn wel positief. anders maar naar de huisarts voor een bloedtest. ja heb al diverse klachtjes. veel plassen veel misselijk hoofdpijn en duizelig op sommige dagen afkeer van sommig voedsel en zo. om zenuwachtig van te worden. groetjes emmetje