Ik ben nu aan mijn 3e ronde bezig. Ben in november gestopt met de pil en ben toen 30 nov. ong. geworden. Daarna 27 dec en 23 Jan. Dus een Cyclus van 27 dagen. Nu ging ik ervan uit dat ik de 19e feb. het zou worden. Ben bewust niet met zwanger worden bezig geweest, dus toen ik een aantal dagen na mijn NOD nog steeds niks had, begon ik me toch af te vragen of het wel zo kan zijn. Nu heb ik er 3 testen tegenaan gegooid en allen waren negatief, nog niet eens een klein streepje ofzo. De laatste heb ik gisteren gedaan, toen was ik 8 dagen overtijd. Ik heb al dagen het gevoel ongesteld te moeten worden en heviger als dat ik normaal van te voren heb. Het voelt nu alsof ik het al ben en het voelt ook iets anders dan normaal. Nu had ik vanmorgen toch een beetje lichtroze in mijn afscheiding, viel haast niet op zo weinig. Nu ben ik bang dat het weer niet raak is, maar als ik op het forum lees, is dit ook normaal bij een zwangerschap. Heb op zich ook wel last van mijn borsten en een opgeblazen gevoel. Ben heel snel moe en af en toe een beetje misselijk, dus allemaal tekenen zou je zeggen die met een zwangerschap te maken kunnen hebben, maar toch steeds negatieve testen. Moet ik nu de hoop opgeven, of herkent iemand zich hierin en heeft dit ook meegemaakt en bleek toch zwanger te zijn?
hoi het kan ook zijn dat je nog niet genoeg hcg in je urine hebt gewoon over een paar dagen nog is testen en als die dan nog negatief is moet je anders even naar de ha vragen om bloed te laten prikken gr patricia
Hoi Patricia, Bedankt voor je berichtje. Ik wacht nog een weekje af en als nog niks is, doe ik weer een test, anders idd naar de HA. Ik word hier zo onzeker van, ik word met de dag hoopvoller dat ik zwanger ben.
hey Eefje, toen ik met de pil stopte had ik direct een cyclus van 28 dagen. dat is maanden zo gegaan en toen was ik ineens 9 dagen overtijd. toen weer een paar maanden 28 dagen en toen een keer 11 dagen overtijd. was beide keren niet zwanger. wel zwanger testte ik met 3 dagen overtijd goed positief. misschien maak je idd laat hcg aan, maar overtijd zijn is niet zeldzaam jammer genoeg...