...Pff, ik ben een beetje in de war. Ik ben eind september gestopt met de pil, en vrijwel meteen erna ongesteld geworden. In oktober na ongeveer 30 dagen mijn ongesteld dag gehad, maar in november was het echt bijna niets... normaal is mijn menstruatie vrij heftig.. ik denk dat mijn lichaam nog aan het ontpillen is.. Maar nu is het alweer eind december en ben alweer veel te lang 'over tijd'... heb woensdag een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief... Gisterochtend erg misselijk wakker geworden, maar verder geen symptomen.. Vandaag weer erg misselijk wakker, en nog steeds niet ongesteld... Wie heeft dit ook meegemaakt, en wat kan ik nu het beste doen? Liefs
Vervelend hé... ik weet precies wat je bedoeld. Nu ben ik inmiddels wel weer ongi geworden, maar is er ook nog steeds geen touw aan vast te knopen. Ik ben eind augustus gestopt met de pil en ben inmiddels 3 ongi geworden.. na 65 dagen, na 17 dagen (dit was ook meer wat bloed/bruinverlies, maar wel 7dagen lang) en nu na 36dagen.. Ik ga er ook vanuit dat ik nog steeds aan het ontpillen ben en dat ik nog moet wachten op een normale cyclus. Ik heb geen adviezen voor je.. gewoon nog even afwachten het zal vanzelf wel een keertje wat normaler worden.. (hoop ik)!! En als je twijfelt of je zorgen maakt even langs te huisarts, maar mijn huisarts zegt dat ik gewoon moet afwachten en er nog geen reden tot zorg is.. en mijn ma zei hetzelfde.. En zij was ook wel eens onregelmatig ongesteld en toch gewoon 2 kinderen gekregen.. Stik je trouwens al etospillen... die kunnen helpen met het verbeteren van je cyclus. En ik had altijd zoiets van een negatieve test betekend gewoon niet zwanger, dus succes met afwachten!!
Ik denk dat je lichaam idd nog aan het "ontpillen" is en dat je helaas zult moeten afwachten. Ik ben ook in September gestopt met de pil en heb nu 2 cyclussen gehad van 44 en 45 dagen en ben daar ook niet erg blij mee.. Eventueel zou je Etos multi zwanger worden kunnen gaan slikken. Daar schijnt iets in te zitten wat zou moeten helpen met een regelmatige cyclus. Ik ben daar zelf deze ronde mee begonnen, dus ben benieuwd of het ook helpt! Veel succes met zwanger worden!
vervelend zeg pfff dat wachten is maar niets he.. misselijkheid kan trouwens ook komen door aankomende ongi. Bijna alle zwangerschap symtomen kunnen ook symtomen zijn vaan aankomende ongi ( helaassss )