Hai allen, ik ben in juni 2013 gestopt met de pil en in augustus zijn wij gegaan voor de tweede. Ben heel onregelmatig (met lange tussenpozen) ongesteld. Heb echo gehad en intake gesprek bij de gyna. Afgelopen keer zijn er 7 buisjes bloed afgenomen. Wat staat mij allemaal te wachten?!?!
Je kunt dit bericht beter bij vruchtbaarheidsbehandelingen of zwanger worden zetten, ik denk dat je daar meer respons krijgt. Dit zijn de onderzoeken en echo's voor als je zwanger bent . Wat je precies staat te wachten is moeilijk te zeggen, want dat hangt heel erg af van je ziekenhuis. Wsl krijg je echo's om je cyclus te monitoren en kijken ze naar de uitslag van je bloedtesten. Misschien worden er nog een paar testen gedaan en als het nodig is volgt er een behandelplan, bijvoorbeeld met medicijnen die je ei-rijping stimuleren zoals clomid, Gonal-F of Puregon.
Het ligt helemaal aan de uitslag van je echo/bloed. Bij mij kwam daar PCOS uit. Ik moet in mijn volgende ronde beginnen met Clomid (medicatie die eisprong/eirijping bevordert). Dit moet onder begeleiding van de fertiliteitsarts. Ze gaan met echo's bekijken of de medicatie werkt. Wanneer krijg je de uitslag?