hallo vrijdag avond heb ik bij het naar het toilet gaan beetje bruin bloed afgeveegd dit was ook zo de dag nadien ma wel echt kei weinig eigenlijk had ik mijn regels moeten krijgen deze zijn niet door gekomen. Deze maand zouden ik en mijn partner stoppen met de pil die ik nam dus maandag die gepasseerd was was mijn laatste pil die ik ingenomen had en zat in de zo genaamde stop week echt raar en weet niet goed hoe ik me voel toen ik de maand die voorbij was ben ik wel ziek geweest misschien a de pil niet werkte dan . zou blij zijn dat ik nu zwanger was echt waar ginge toch stoppen deze maand maar nu ist zo van huh klopt dit geen menstruatie gehad zou het innesteling geweest zijn ? wie kan me helpen
Als je net bent gestopt met de pil is de kans dat je zwanger bent nihil. Waarschijnlijk is je menstruatie even off door een griepje/verkoudheid. Rustig afwachten tot hij komt en krijg dan eerst een goed inzicht in je cyclus voor je gaat proberen anders zit je over een paar weken elke dag te testen omdat je geen idee hebt waar je zit in je cyclus en dat kost bakken met geld.
Ik ben de eerste keer ook zwanger geworden in de eerste ronde na de pil. Maar dat was dus wel in de eerste cyclus na de ongesteldheid. Maar ik begrijp dat je na het stoppen met de pil nog niet ong bent geweest? Of?
nee mijn regels zijn er niet door gekomen echt raar heb me maar voor genomen om te kijken wat het geeft wanneer ik terug nod moet worden en als het terug zo is als nu dan maar is na dokter gaan