Hallo, ik ben 3 januari gestopt met de pil en ik hoor aankomende maandag ongi te worden. Ik voel constant kriebels in mijn buik wat door mijn hele lichaam giert. Dit voel ik vooral als ik rustig op de bank lig of in bed lig. Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen door die kriebels. Ook heb ik in vlagen ineens super warm, en wat bruinige dikke afscheiding. Ik heb een paar dagen geleden wat gevoelige tepels gehad maar dit is weer verdwenen. Wie heeft dit ook of ook gehad? Ben ik zwanger? gr Lyss
Kan ook aan het ontpillen liggen! Sommige dames kunnen dan dezelfde soort symptomen krijgen als bij een zwangerschap, je lichaam moet alles weer in gang zetten en dat kan een tijdje duren...
kan heel goed op een komende ongi duiden. Je lijf moet weer aan de nieuwe situatie wennen en ongikwaaltjes die je vroeger ook had interpreteer je nu al snel als zwangerschapskwaaltjes. Bij alle keren dat ik zwanger was voelde het bijna het zelfde als ik normaal ongi zou worden. Alleen 1 verschil. een paar dagen voor nod een heel kleine bloeding ( innesteling) en bij onze tweede dochter wist ik voordat ik teste daarom bijna zeker dat ik zwanger was.
Daar hebben ze testen voor. Het is onmogelijk dat iemand jou op basis van een paar kriebels kan vertellen wat er aan de hand is.
Daar valt niets over te zeggen, het is helaas heel normaal om van alles te voelen zonder zwanger te zijn.
Bedankt voor jullie reactie. De kriebel is nog af en toe aanwezig en moest maandag ongi worden. En ben niet ogi is nu een wat waterige afscheiding en verder heb ik nergens last van ik denk dat ik morgen gewoon een test ga doen. Ik word er wel onzeker van.
kan door het ontpille komen moet je cyclus weer op gang komen had ik ook 1x 10 dagen over tijd daarna 3 weken over tijd toen 3x regelmatige cyclus gehad en nu weer week overtijd heb wel 1x lichte bloeding gehad maar was afvegen en was weer weg en 1x iets bruinig paar dagen later maar moest je wel goed kijken dus komt waarschijnlijk door het ontpille dat je overtijd ben of je heb onregelmatige cyclus
Dat is heel moeilijk te zeggen...De eerste maand dat ik gestopt was met de pil heb ik alle denkbare ontpillings-, menstruatie- en zwangerschapsklachten gehad die je maar kunt bedenken. Ik werd er gek van! Na mijn eerste 'echte' ongesteldheid is dat allemaal wat rustiger geworden. Er zit voor jou dus niks anders op dan af te wachten. Of eventueel een testje te wagen. Succes!
Inderdaad afwachten is het toverwoord. Wat zijn wij vrouwen toch ongeduldig als om zwanger worden gaat. HIHI Ik ben nu ONGI geworden en twee testjes verder . Niet zwanger maar nu ik weet dat ik ONGI ben is het wel een geruststelling om te weten dat mijn lichaam nog werkt Op naar de tweede ronde. En bedankt voor de reacties. Altijd fijn om te lezen.