Zo niet te min, ik krijg ontzettende steken in mijn baarmoeder, en vooral in mn schaambeen, echt gewoon hele felle steken, aanhoudend, daarbij ook steek hoofdpijn... iemand ervaring? :s
Ik kreeg dit na het slikken van etos zwanger worden pillen, achteraf bleek het mijn eisprong te zijn geweest. Had dit nog nooit gehad, en zelfs in bed was het echt even tandjes op elkaar bijten. De dag daarna voelde het als of ik 2000 buikspieroefeningen had gedaan, echt spierpijn. Misschien dat het bij jou ook je ei is geweest?
Heb ook paar keer flinke steken gehad, die soms 4 a 5 uren aanhielden. geen idee wat het geweest is, bij mij een dag of 5 voor eisprong..
Toevallig had ik dit ook vandaag maar heb net de hele rode periode gehad nog geen 4 dagen gelden dan kan het me ei toch niet al zijn. Ben nog wel aant ontpillen. Wat denken jullie?
ja ik had het afgelopen maand ook, en ik dacht (helaas) dat het iets positiefs was maar hier toen ook ongi geworden. Ik weet ondertussen dat alle symptonen vanalles kunnen beteken!!! Maar hoop voor je dat het iets positiefs is!!!