Ben net terug van gyn. waarmee ik bovenstaande resultaten heb besproken. Ze wil nu een half jaar wachten en dan evt. een kijkoperatie uit laten voeren. Ik vind dit half jaar wel erg lang duren. Ben ook geen 15 meer.... Ik heb een vrij regelmatige cyclus, ik gebruik ovulatietesten en ik temperatuur. Hebben jullie nog tips: 1. Rond de ovulatie doen we het meestal drie dagen achter elkaar. Is dit ok? 2. Zijn er middelen om het 'van binnen' beter in conditie te krijgen? 3. Ik heb wel eens jeuk beneden? Zou dit van invloed kunnen zijn? Zo ja, wat kan ik er aan doen? 4. Ik kom altijd voor man klaar? Is dit nou echt heel erg? 5. Ik rijd vrij intensief paard en voor de rest zit ik ook niet echt stil, heeft dit invloed? 6. Ik heb het afgelopen jaar best veel stress gehad. Volgens mij kan je ei dan wel in de war zijn maar springt volgens mij uit eindelijk wel (+ test). Kan stress verder nog invloed hebben? Ik hoor graag jullie reacties. Sorry voor het hele verhaal maar ik zie het echt ff niet meer zitten. BTW ik heb net negatief getest .
hallo roos, Fijn dat alles goed is, maar idd een half jaar is nog wel erg lang. 1) volgens mij is het prima om het elke dag te doen rond je ovulatie. En omdat je testen gebruikt weet je ook precies wanneer dit is. 3) jeuk zou kunnen komen van een schimmelinfectie. Heb ik ook wel eens gehad. Even een kuurtje halen dan ben je er zo van af. Weet trouwens niet of dat verder invloed heeft. over al die andere punten heb ik eigenlijk geen idee Stress kan volgens mij wel invloed hebben. Maar een actief leven? denk het niet hoor. Volgens mij heb je hier niet zo heel veel aan, ben in iedergeval geen expert heel veel succes in iedergeval met zwanger worden en hoop dat het snel raak mag zijn voor je!
Hoi hoi Hrt beste voor het zaad is het om om de 2 a 3 dagen te doen (als je papieren heb meegekregen zal dit hier ok in staan) Je jeuk kan idd van een schimmel komen en dit tast je zuurgraad wel degelijk aan je hoeft niet klaar te komen om zwanger te raken Paardrijden moet gewoon kunnen Tja en stress zou er wel mee te maken kunnen hebben maar het houd het ook niet tegen Een half jaar wachten meid is normaal Omdat er uit de onderzoeken ook uit komt dat alles goed is ik werd de eerste x ook pas na 14 mnd zwanger en de 2e keer pas na een jaar Wij hebben wel een keuze gehad meteen beginnen of nog een half jaar wachten wij hebben voor het laaste gekozen
Volgens de nieuwste berichten is (normaal) sporten juist goed om zwanger te worden (dus niet jezelf uitputtn of op olympisch niveau, maar gewoon redelijk flink bewegen is goed).
1. volgens mij gyn is het beter om het om de dag te doen,bij ons adviseerd hij om de 2 dagen(vanwege het slechte zaad van mijn man) 2.ik denk niet dat er middelen bestaan voor daar binnen,ik denk ook dat het beter is daar niets aan te doen(zoals inwendig schoonspoelen is niet goed) 3.dat zou een schimmelinfectie kunnen zijn. 4.je hoeft niet klaar te komen om zwanger te worden,maar ik heb weleens gelezen dat het beter is dat je na de lozing van je man het beste klaar kan komen,ivm het samentrekken van de baarmoeder,die dipt dan zeg maar in het zaad. 5.paard rijden of iets dergelijks heeft geen invloed,sprorten is juist goed. 6.stress kan zeker invloed hebben. ik snap dat er nu allemaal vragen door je hoofd spoken,stel je vragen gerust,daar zijn we voor balen van je nega test,knuff mounia
Hoi Roos80, Als ik jou verhaal lees, dan is het net of ik mijn eigen verhaal lees.... Hier ook alles goed, bloed, samenlevingstest, HSG en zaad. Ook wij moeten wachten tot november, zijn dan 2 jaar bezig, voor een evt kijkoperatie... En ook ik ben geen 15 meer hahahaha. Mijn gyn zegt dat ik nu even blij moet zijn dat alles goed is en rustig moet wachten......... Ik ben gestopt met temperaturen en ovu testen, daar werd ik helemaal kriebelig van..... Dus nu maar een half jaartje aan klussen en hopen dat we het goed doen! Volgens mij doe jij niks verkeerds... Met jeuk zou ik wle oppassen dat dit niet een chronische aandoening wordt, maar verder ......? Jij ook heel veel sterkte deze maanden!