hoi, ik was benieuwd hoe snel je de eerste verschijnselen van een zwangerschap kunt voelen. ik ben eind januari gestopt met het slikken van de pil. toen had ik 2 cyclus, 1 van 27 dagen en de volgende van 28 dagen. Mijn laatste menstruatie is 25 feb gestart. en volgens mijn berekening had ik 8 april mn ei.. nu had ik op 9 en 10 april veel afscheiding. en sinds gisterochtend heb ik last van mijn buik. het is een raar gevoel .alsof er een soort stroom in je buik zit die af en toe een hevige kramp geeft. dit is tot nu continue aanwezig. Ik heb nog nooit last gehad van andere klachten/symptomen bij een menstruatie. dus dit gevoel is echt helemaal nieuw voor mij. vind het maar een vreemd gevoel haha. ik zou het echt super vinden als ik zwanger ben, maar kan me niet voorstellen dat je nu al symptomen kan voelen... iemand ervaring hiermee?met vroege verschijnselen?
De een voelt dat sneller dan de ander. Ik had bij mijn eerste helemaal geen kwaaltjes. Heb je al een testje gedaan?
Ik zou ook niet uitsluiten dat het je eisprong is eigenlijk... Voor alle zekerheid het nog even gezellig maken vanavond?
Oh je bent nog niet overtijd! Had ik niet gelezen. Je kunt in je vruchtbare dagen inderdaad last hebben van veel afscheiding. Spannend!!
Ik heb dat ook gehad vanaf eisprong veel buikpijn menstruatie krampen het leek wel of ik stroom in mijn buik had die een sterke kramp gaf en ik had ook veel witte vlokken in mijn uriene. Dit had ik allemaal een dag na eisprong en op mijn nod had ik een positieve test. Ik was ook heel kort ademig.. Maar jammer genoeg is het geëindigd in een miskraam en nu weer flink bezig hoop dat het snel raak mag zijn .
Ik had er niet bij stil gestaan dat het ook m'n eisprong kon zijn,dus gisteravond geklust Ik denk trouwens dat die buikklachten van iets anders zijn want kreeg vanmorgen opeens diarree... M'n nod is pas 22 april
Spannend! Mijn nod is 24 april. Mijn laatse ongi was 27 maart. Dit is de 2 e ronde en wordt ons 3e kindje. Ik had gedacht toen we er voor gingen dat ik het allemaal wel zou zien hoe het loopt, maar merk nu dat ik er toch wel veel mee bezig ben! Ik heb deze week ook mijn insprong gehad als het goed is.....ik ben er nog net echt zeker van of ik het nou voel of niet.....we zullen het zien over 1,5 week!
Raissa wij lopen zo'n beetje gelijk op, spannend he?? Ik voel ook al vanalles maar ja dat kan net zo goed door mn ei komen. Wanneer ga jij testen?? Mijn nod 23 april en ik denk dat ik de 22 een test ga doen
he minnie, wat leuk dat we gelijk lopen. ja heel spannend is het elke keer weer. mijn nod is 22 april. ik heb wel een vroege zwangerschapstest maar weet niet of ik al de 18e ga testen...of het word de 18e en anders denk ik pas de 22e als ik dat kan volhouden haha
Ja ik heb ook zo'n gevoelige test liggen die je 6 dagen voor nod kan doen, maar ik denk dat ik 1 dag voor nod ga testen, vind het doodeng
Spannend voor iedereen Ik ben ook wel benieuwd hoe snel je iets kunt voelen. Ik mag pas over 9 dagen testen, maar ik heb allerlei 'kwaaltjes': - Lage rugpijn - Heel erg moe - Mijn geur is anders, kan wel over mijn nek gaan van schoonmaakmiddelen - Steken in m'n lies - Het gevoel alsof ik ongesteld moet worden - Gister had ik ook 1x licht bruin bloedverlies (nu niet meer). Ik ben benieuwd of dit komt door het ontpillen of dat ik misschien zwanger ben? Ik weet wanneer mijn eisprong is geweest en het bloedverlies zou samen kunnen vallen met een innesteling.... IK heb het idee dat ik zwanger ben, maar ik denk dat ik mezelf eerder gek maak omdat ik het graag wil en dat mijn lichaam hier op reageert. 23 april is mijn NOD, ben benieuwd!
Spannend hoor! Hier ook van alles en nog wat In de ochtend misselijk, na wat eten is het na een uurtje over. Gistermiddag had ik dit ook. Had van de week twee dagen rugpijn. Vorige week bij het in bed liggen 4 dagen achter elkaar gekke buikpijn. Linker borst doet soms opeens pijn, meerdere malen per dag. Moest vandaag echt super nodig plassen (normaal kan ik het met gemak 5 uur ophouden), hele waterval. Ruik meer geurtjes. Ook ik test volgende week. Blijft lastig, heb 2 lange cyclussen gehad.
Zo te lezen hebben we allemaal zo'n beetje dezelfde kwaaltjes, ik ben ook moe en heb rugpijn daarbij komt nog een vieze smaak in mijn mond ben benieuwd wie er straks ook echt zwanger zijn
Had gister avond opeens echt een heleboel slijm. Beetje de kleur van poedersuiker wat je nat maakt. Plakte een beetje.
Uhmm wie weet is het wel een goed teken hoop t voor je! Ik had gisteravond opeens allemaal bobbeltjes op m'n voorhoofd,is nu voor grootste gedeelte weg. Wel heb ik nog steeds last van m'n buik.heb het nu sinds donderdagochtend,als het betekend dat ik zwanger ben heb ik er geen problemen mee maar anders mag dat rare gevoel in m'n buik wel weg haha
Ik weet niet of ik me eigen aanpraat of dat het echt zo is maar ben super dizzy en ik heb hoofdpijn , en ik begin weer last te krijgen van roos (had ik vorige zw.schap ook). Pffff was het maar alvast volgende week zondag
ik wil ook meepraten had gister beetje bloedverlies en daarna was het weg maar mijn borsten doen ook al pijn en heb steken in mijn liezen ook en beetje last van me rug en ook erg moe ik moet 30 apr ong worden !!