Na gebruik ovulatietesten......zwanger!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door aaltjuh, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik heb nu voor het eerst de ovulatietesten gebruikt en heb heel duidelijk mijn eisprong gevonden en gevoeld.
    Ik was benieuwd of er ook dames zijn, die al een tijdje bezig zijn voor een kindje en de ovulatietesten zijn gaan gebruiken en nu zwanger zijn.

En na hoeveel tijd nadat je was begonnen met de ovulatietesten?

alvast bedankt voor het antwoorden

gr. aaltje

2. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik ben twee keer door middel van een ovulatietest zwanger geworden.
    Sterker nog, we hebben alleen maar seks gehad op de avond van de positieve ovulatietest. De rest van de maand hebben we niet eens seks gehad :oops: . En toch twee keer raak op deze manier.

Helaas zijn beide zwangerschappen wel een miskraam geworden.

Liefs Hummel.

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    wij waren een maand of drie bezig, maar mijn cyclus was zo wisselend dat we ook ovulatietesten hebben gebruikt van matcare en inderdaad bij een positieve test die avond alleen gedaan en gelijk zwanger. die maanden ervoor dus gewoon op verkeerde dagen gedaan. langleve ovulatietesten, je weet waar je aan toe bent

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Dat klinkt hoopvol! Dit is onze achtste ronde en de eerste ronde waarin ik ovulatietesten heb gebruikt. Het vreemde is dat ik slechts 1 positieve test heb gehad. Die was eergisteren en gisteren was ie alweer negatief. We hebben het op die positieve test wel gedaan. Maar het zou toch zo moeten zijn dat ik een aantal positieve tests achter elkaar heb? Gisteren is mijn man ziek van het werk gekomen, ligt nu met 39,5 graden koorts en zware griep op bed, dus meer klussen zit er denk ik niet in.

Ik was er voor mezelf al vanuit gegaan dat dit een verloren maand zou zijn, maar jullie verhalen geven me toch een klein beetje hoop. :D

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik was in december gestopt met de pil. In januari begonnen met ovu testen en in februari was ik zwanger.

Succes

6. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Oeh spannend! Dit is onze eerste ronde met ovutesten!

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    2 keer ovulatietest gebruikt, 2 keer zwanger.
    1e keer mk

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Dat biedt hoop. Hier nu de eerste keer een positieve ovutest, maar helaas nu ongi. Op naar de volgende keer.

9. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Dit wordt onze 2e ronde maar ons 1e ronde met ovu-test.. dus ben hartstikke benieuwd!

10. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb drie rondes ovulatietesten gebruikt, maar nog niet zwanger.... Dus helaas niet alleen maar positief nieuws... ;)
    Maar ze zijn wel prettig om te weten waar je aan toe bent. Je weet direct hoe lang je cyclus is...

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik had ook maar 1 positieve en de volgende dag negatief en dus ook alleen gedaan op die avond van die +test gedaan en toch echt zwanger
    ik ga voor je duimen

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Het is normaal dat je maar 1 positieve hebt, soms 2.
    Ik gebruik ze al maanden in combinatie met temperaturen en slijmwaarnemen. We zijn in 6 rondes zwanger geraakt, helaas een mk gehad. Maar het zwanger worden ging wel sneller dan zonder de tests.

Deel Deze Pagina