Hallo, ik vraag me af of ik zwanger ben. Ik ben voor het laatst van 21 - 25 februari ongesteld geweest. Eigenlijk had ik gewoon 21 maart weer ongesteld moeten zijn, maar tot op heden nog niets te bekennen. Ik ben vorig jaar juni 2012 gestopt met de pil (deze heb ik 10 jaar geslikt, ik ben nu 28 jaar) Nadat ik gestopt was met de pil zag mijn cyclus als volgt uit: Juli 28 dagen Augustus 41 dagen September 31 dagen Oktober 28 dagen November 31 dagen December 28 dagen Januari 33 dagen Februari 29 dagen En nu zit is dus op dag 33.....Had eigenlijk dus afgelopen donderdag ongesteld moeten worden, maar dit is niet gebeurt... Wat denken jullie? Moet ik nu een zwangerschapstest doen (ik heb die van de kruidvat 2 voor 5 euro) of moet ik nog wachten??? Ik wil niet teleurgesteld worden, omdat wij eigenlijk heel graag een kindje wilden. In januari (toen ook met 33 dagen pas ongesteld geworden) dacht ik ook dat ik zwanger was en dit was een enorme teleurstelling dat ik het niet was...:x Wat vinden jullie hiervan???
Tja, om het zeker te weten zul je toch een testje moeten doen! Ik had het iig al wel gedaan denk ik! Succes!!
Ik ben gewoon zo bang om teleurgesteld te worden... Stom is dat... Denk dat ik de test vanavond wel ga doen, of kan ik het beter morgenochtend met de ochtendurine doen??? Vind het zoooooooo spannend...
Ik snap helemaal wat je bedoeld! Maar ik heb 2 dagen voor m'n NOD positief getest, 's avonds, en als ik jouw cyclus bekijk zou je nu al na je NOD zitten. Gewoon vanavond testen, mocht het niet zo zijn kun je het van je af proberen te zetten! Ook het gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn dan?
Nou.. Dat weet ik eigenlijk niet zo goed of ik me zwanger voel. Had vandaag wel paar keer een vlaag van dat ik me misselijk voel, maar of het echt zo was of dat het in mijn hoofd speelt weet ik het niet... Stom he? Ook heb ik sinds een aantal dagen een vol gevoel/opgeblazen buik.....
Ik zou er een test tegen aan gooien, je hebt er toch 2 in het doosje zitten. Mocht die negatief zijn, kun je het over een paar dagen nog eens proberen als het dan nog niet is door gebroken (hopen natuurlijk van niet en dat je gelijk positief test) Laat je het even weten?
Daar ben ik weer. En ik heb gisteren de test gedaan. En volgens mij is hij mooi positief!!!!!! Wat vinden jullie hiervan??? Denken jullie ook dat deze positief is? Wat is de volgende stap? Voor het laatst 21 februari (eerste dag van mijn ongesteldheid) ongesteld geweest. Dus dan ben ik vandaag 4 weken en 5 dagen zwanger toch???
Dank jullie. Ik ben helemaal blij, maar ik vind het ook erggggggggggg spannend...... Wanneer moet ik de huisarts of verloskundige bellen dan???
Ja, inderdaad spannend.... Kan ik rechtstreeks de verloskundige bellen of moet dit via de huisarts? Ik ben nog echt een groentje in deze dingen...haha
Wauw! Super ik ben wel beetje jaloers, mijn Sensi-test is keihard negatief =( haha. Nee grapje, ik gun het je ontzettend!!! Supersuperleuk!!!!!