hey meiden meschien ben ik een beetje dom maar snap me banner niet? ik heb hem ingestelt op vorige maand de 18e en hij zegt dat ik 1 dag overtijd ben maar het is vandaag de 15e Ik ben dan tog pas de 19e over tijd ! Hoe zit dat nou? Liefs shirley
Als je uit bent gegaan van een cyclus van 28 dagen klopt het inderdaad dat je een dag overtijd bent. Vanaf 18 aug t/m 14 sept is 28 dagen. Vandaag is dan dag 29 van de cyclus en ben je dus 1 dag overtijd.
hey meiden dankje wel dat is zeker een lueke verasing heb ook helemaal niet het gevoel dat het gaat komen vind het nu wel heel spanend hoor!
Je bent dan ook daadwerkelijk 1 dag overtijd als je cyclus ook 28 dagen is! Als jouw cyclus langer is, dan ben je dus ook nog niet overtijd. Dussssssss.... hoe lang is je cyclus ???
Ofwel ben je 1 dag overtijd ofwel krijg je vandaag je ongi en begint je cyclus weer vanaf dag 1 (moet je je banner effe opnieuw instellen). Snap je? Indien je overtijd bent: hopelijk heb je snel een positieve test in je handen!
hey meiden gister getest en helaas negatief ik heb nog niet het gevoel dat ik ongi ga worden maar wacht het maar af meschien over een paar dagen nog eens testen! Groetjes shirley
oh dat is jammer, maar dit is pas de 1e ronde! hoop iig dat je wel een redelijk normale cyclus heb, als het niet raak is!
hey ja idd het is pas de 1e ronde ! Nu maar hopen dat ik niet ongi word dan is er idd nog hoop duimen julie met me mee