Hallo lieve dames, Ik probeer vanaf december 2014 zwanger te raken. Meteen na het stoppen van de pil had ik een vrij regelmatige cyclus. 29-29-29-31-31-29-... Nu had ik eigenlijk afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden met een cyclus van 31 dagen. Nu heb ik nog steeds geen menstruatie en mijn testen blijven allemaal negatief. Aankomende dinsdag is het 2 weken geleden dat wij voor de laatste keer seks hebben gehad. Mijn luteale fase is 12 dagen, dus misschien komt het nog. Stiekem hoop ik nu dat mijn menstruatie snel gaat komen, want eigenlijk heb ik er geen hoop meer in deze cyclus. Ik heb nu heel erg de behoefte om even van mij af te schrijven. Misschien herkennen dames ook iets in mijn verhaal. Of misschien kunnen jullie mij nog een beetje hoop geven. Liefs
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/582371-niet-ongesteld-negatieve-test-frustratie-5.html Vorige maand had ik een vergelijkbare situatie (zie link) heel frustrerend. Was toen ook niet de enige. Dat gaf wat rust. Maar wel vervelend hoe je lichaam je voor de gek kan houden... 😕 bij mij kwam mn menstruatie 5 dagen later dan verwacht. Toch een latere eisprong, mogelijk Door stress. Al lijkt ie nu ook weer later (deze ronde toch maar ovulatietesten gebruikt voor inzicht ) Voor een ander in het topic kwam wel een positieve test. Hoop dat je snel in ieder geval duidelijkheid hebt! Het liefst natuurlijk met positieve test😉
Pfff, nog steeds geen menstruatie... Ondertussen op cyclus dag 37. En de test was gisteren nog negatief. Ik snap er helemaal niks van.
Helaas komen van die uitschieters regelmatig voor.. kijk maar naar mijn handtekening.. toen ik eindelijk op de 44ste dag ongesteld werd was ik gewoon opgelucht na al die onduidelijkheid en negatieve testen!! Maar aan de andere kant zijn er genoeg vrouwen waarvan ik heb gelezen dat ze soms pas een week of zelfs 2 na hun NOD pas positief testten en zwanger waren.. Het is vreselijk maar het enige wat je kunt doen is wachten... Sterkte, en laat het even weten!
Stomme vraag maar heb je wel menstruatie klachten? Ik heb namelijk wel hele erge buikkrampen al sinds zondag en ik verlies alleen maar wit slijm/vloed