Ik heb 1 keer een felle steek gevoeld dat zou 'm wel eens geweest kunnen zijn! Weet je natuurlijk nooit zeker
Ook ik voelde heel duidelijk een felle steek en als ik terug reken met de uitgerekende datum, klopt het precies
Ik heb vrijdag ook een felle steek gevoeld dacht effe auw dat doet zeer nu heb ik ook allemaal krampjes in me buik nu maar wachten waarneer me regels komen ben altijd onregelmatig vrijdag avond had ik bruinbloedverlies paar druppels nu niks meer ben benieuwd
Zou een innesteling kunne zijn als ik dat zo hoor. zo heb ik m ook gevoeld. Hier gisteravond ook wat steekjes. En ff 1 wat feller en langer. maar omdat ik nu zo gefocussed ben op me lijf durf ik t niet te vergelijken met eerdere zwangerschappen dat ik er niet zo mee bezig was en t aan t lot meer overliet. Spannend. Ben benieuwd!
Ik had op ongeveer 7dpo een half uur lang mega ongi kramp, dacht echt dat ik ongesteld werd! 2 dagen later had ik m'n eerste licht positieve test
Hier ook idd veel afscheiding.... melkachtig (xcuse me ) Vannacht toen ik net een beetje indutte, werd ik wakker van echt een vernijnig naaldenprik links ter hoogte van baarmoeder... Wat een gedoe.. Mijn temp kaart is ook echt een chaos / achtbaan, de app kan me eisprong er niet eens uithalen.. Wel positieve ovu test op cd 17... En de tempmeiden zijn experts gelukkig, die helpen me heel goed met die gekke kaart... Lekker zo haha.. Hoever tot aan je NOD nog cdokter?
Ik heb mijn innesteling niet gevoeld, maar ik was toen op vakantie waarschijnlijk dus ik heb er ook helemaal niet op gelet eerlijk gezegd. Deze keer zal ik er zeker meer op letten