Hoi Meiden, Ben gister gecuretteerd n.a.v. een echo waaruit bleek dat het kindje toch niet goed was. Heb nu al geen bloedverlies meer. had het gister ook heeeel weinig en heel licht van kleur.. Dus we gaan weer aan de slag voor een kleintje.
Wat erg voor je dat je een echo hebt gehad waarbij het kindje niet goed bleek te zijn. Veel succes met het zwanger worden!
Spijtig voor je dat je een miskraam hebt gehad. Maar als je gisteren pas gecuretteerd bent, is het echt niet goed om nu alweer te klussen hoor! Het mag sowieso nog niet ivm infectiegevaar, je mag een week geen seks hebben. En verder (vind ik) dat je jezelf even de tijd moet geven om je miskraam te verwerken, het is niet niks wat je lichamelijk en geestelijk te verwerken hebt. Ik had trouwens ook een dag na de curettage geen bloedverlies meer, maar 2 dagen later toch weer wel. En je moet ook zeker even rustig aan doen, want ik dacht ook dat ik Superwoman was, maar ik werd toch echt even teruggefloten door m'n lichaam! Ik snap dat je zo snel mogelijk weer zwanger wilt raken, maar geef jezelf aub wel even de tijd. Sterkte!
Balen dat het toch niet goed bleek te zijn. Is de hcg alweer uit je lichaam dan? En nu alweer klussen heeft ook totaal geen nut natuurlijk. Je eisprong komt nog lang niet. Maar hou je goed aan de regels van de gynaecoloog, die zijn er niet voor niks!
hey ,meis, Wat verschrikkelijk dat het toch niet goed was Je was zo blij dat je zwanger was Fijn dat het bloedverlies gestopt is, maar houd er rekening mee dat het weer kan komen Bij mij was het de eerste dag erg, toen bijna een week geen verlies, af en toe alleen wat bruine veegjes, daarna werd ik nog een week lastig gevallen door heel veel bloedverlies! Houd er ook rekening mee dat je beter nog even kunt wachten met klussen want er is nog kans op infectie gevaar nu Enne als jullie er klaar voor zijn, gewoon weer lekker proberen om zwanger te worden hoor1 Wij zijn er ook gelijk weer voor gegaan, en hebben er nooit spijt van gehad! Heel veel succes, en ook nog heel veel sterkte he., ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag zijn!
Wat naar voor je meid, het is ook allemaal niet eerlijk he? Gun je lichaam idd even de rust die het nodig heeft. Het is niet niks wat er allemaal gebeurd is, zowel lichamelijk als geestelijk. Het heeft een enorme inpack op je lichaam zonder dat je het mischien zelf in de gaten hebt. Sterkte, en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. 8) Liefs