wie zijn er nu nog meer aan het ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos23, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Zijn er hier nog mensen die ook aan het ontpillen zijn?
    Ik heb er echt helemaal de balen in.
    Iedereen die zegt k*t we zijn ongi maar ik kan er helemaal nog niet voor gaan.
    We zitten nu op dag 58 en ben nog steeds niet ongi geworden

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Sorry ik ben niet maar aan t ontpillen maar ik wilde je toch wat sturen.
    Ik begrijp t wel dat je je nu K.. voelt want je weet ook niet waar je aan toe bent denk ik. :(
    Ik hoop voor je dat je snel ongi word of dat je snel een positieve test in je handen heb :)

3. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ja het is echt een drama.
    Het vervelende is gewoon dat je niet weet wanneer je het moet verwachten.
    Niet weg kunnen gaan zonder ob's in je tas te hebben en de hele tijd denken ooh zal ik het inmiddels al zijn... pff

4. kwebje

kwebje Lid

17 mei 2008
    20
    0
    0
    hallo,

ik was aan het ontpillen heeft 10 en halve maand geduurt,hoop dat het nu goed is maar dat moeten we nog zien.

hoop voor je dat het bij jouw snel komt.

groetjes

5. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik ben volgensmij ook aan het ontpillen, heb de pil niet erg lang geslikt.. ben in april bevallen en in mei ben ik begonnen met de pil en in september weer gestopt.. merk wel dat ik nu pas de eerste echte heftige menstruatie heb gehad in al die maanden.. daarvoor was het 12 dagen lang roze bloedverlies.. dus geen echte menstruatie.. dit keer dus wel en deze cyclus duurde ook 40 dagen! normaal zat ik op 28 dagen..

6. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ben je in die 10 maanden ook niet ongesteld geweest dan?

7. kwebje

kwebje Lid

17 mei 2008
    20
    0
    0
    nee ben met behulp van 10 pilletjes van de gyn ongi geworden die moest ik 10 dagen pakken ma daarna was ik het nog niet en was er 10 okt mee begonnen en ben afgelopen zondag ongi geworden ma ja was niet veel vandaag is het alweer weg....

8. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ben je dus pas na 8 maanden naar de huisarts geweest?
    Ik zit te twijfelen of ik over 3 weken naar de ha moet gaan als ik dan nog niet ongi ben.

9. kwebje

kwebje Lid

17 mei 2008
    20
    0
    0
    nee al eerder maar die verwees me niet door omdat het normaal kan zijn dat je zolang niet ongi word dussss daarna nog een paar x terug en toen eind juni dus(6 maanden later) kreeg ik een verwijsbrief voor gyn,ben ik nu 2x geweest heb nu bloed moeten prikken en moet de 28ste terug.

heb wel een eisprong maar geen goeie die is nog niet goed genoeg om ongi te worden en dus ook niet goed genoeg om zwanger te worden

Deel Deze Pagina