Ik had een vraag aan alle zwangere. die vraag is als volgt! Merkte jullie al vanaf de bevruchting al iets?dus na de ei sprong? wisten jullie toen dus eigenlijk al dat je zwanger was. ik ben erg benieuwd! liefs snippie
ben ik ook benieuwd naar! Ik heb vanaf mijn eisprong ongipijn en zere borsten, maar dat zullen ook wel "gewone" klachten zijn die erbij horen denk ik..
Ik had normaal vrij snel na de eisprong last van mn borsten en was ik emotioneler. Deze keer had ik dat niet, ik kreeg later pas zere borsten. Zal wel iets met hormonen te maken hebben! Maar een lichaam is een raar iets dus je weet het nooit helaas
2 dagen na eisprong ongv...: Had ik last van felle hoofdpijn de hele tijd van die steekjes.... Ik was erg draaierig..... Dit zijn dingen waar ik nooit last van heb... 5 dagen voor nod: - ong buikpijn - en de bekende gevoelige (.)(.) Ik had dit keer ook al snel een gevoel dat ik zwanger was.
leuk hoor om allemaal te lzen. dames schrijf gerust door! ik ga nu richting bed!want moet morgen weer werken. liefs snippie
ik werd vanaf een week voor mijn nod erg moe! en mijn goede humeur was die week ook ver te zoeken! en een paar dagen voor mijn nod begonnen de bekende krampen en die heb ik nu nog steeds af en toe!
ik had bij mijn bijde zwangerschappen een OVERDUIDELIJKE GEVOEL dat ik zwanger was! ik was ineens heel lief voor kinderen! vond ze zoooo lief!? daarvoor had ik er zooo hekel aan wou NOOIT geen kinderen haha lichamelijk had ik niets anders dan wat duizelig!
Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik een week voor mijn NOD heel gevoelige (.)(.) Ik had dat nu weer, maar helaas ... mijn menstruatie is toch gekomen, al had ik ervoor durven wedden dat ik zwanger was. Zo zie je maar, je kunt er nooit echt vanuit gaan, alleen een test en uitblijvende menstruatie zullen zekerheid bieden ... Groetjes, Nikki F
Hallo! Ik ben in de 3e ronde zwanger geworden van onze dochter. In de 1e en 2e maand had ik allemaal pijntjes...last van borsten, mood-swings, krampjes en ga nog maar ff door. Maar bleek niet zwanger in die 2 maanden. In de 3e maand, voelde ik helemaal niks...dus had echt zoiets van...zal wel ongi worden... Na m'n NOD kreeg ik pas wat klachtjes en na een week overtijd toch maar een test gedaan en die was uiteraard positief. Dus ik pin me niet zo vast meer op pijntjes ed...ik bleek zwanger te zijn in de maand dat ik nergens last van had... Liefs Elly.
nee ik merkte eigenlijk niet gelijk wat mijn klachten waren wel iets anders.....ik hadp ijnlijke borsten maar op een anders manier en moe en duizelig maar omdat ik flink last heb gehad van het ontpillen had ik zoiets van ik laat me niet weer voor de geke houden en teleurstellen!tot de laatste dagen ik heb eigenlijk ook 2 dagen te vroeg getest voor mijn gevoel zat het goed denk ik en ja hoor!raak wat ik dus eigenlijk helemaal niet verwacht had omdat ik er heilig van overtuigd was dat ik ongi zou gaan worden!
bij mij is t steeds dat ik meer instinctief voel dat t raak is.. direct na eisprong... week voor nod beginnen meestal de klachtjes.. opvliegers, steken bij liezen onder in buik, zere borsten etc. standaard kwaaltjes die veel vrouwen ook bij aankomende ms hebben.. heb ik dus nooit, maar t zegt helemaal niks...
Ik was er heilig van overtuigd ongesteld te moeten worden. De gebruikelijke krampen en zere tepels. Alleen de zere tepels zijn nooit meer weggegaan en nu weet ik dat de krampen die je hebt als je zwanger bent, heel erg veel lijken op ongi-krampen. Achteraf werd ik in het winkelcentrum wel misselijk van de geur van patat met mayonaise. Terwijl ik dan normaal juist trek krijg in een patatje! En dat was rond mijn NOD. Maar verder dus echt helemaal niks gemerkt!
toen ik zwanger was merkte ik niet zo heel veel alleen dat ik erge last had van mijn bovenbenen, erg zware, vermoeide benen. en voor de rest had ik geen "bekende"kwaaltjes..
Ik niet , had nergens geen last van. Daarom dacht ik ook dat ik niet zwanger was totdat ik 6 x posi teste. Dat je niks voelt , zegt dus niks.. das bij iedereen verschillend.. Suc6
Een week voor ik een test ging doen (op NOD) had ik een heel erge pijnscheut in mijn onderbuik... En ja, zwanger. Normaal heb/had ik nooit zo'n steek dus...
Nee ik merkte vanaf dat moment nog niks. Ach, je voelt wel dingen waarbij je dan denkt 'Zou het zo zijn?', maar zo kun je bij elk kwaaltje wel gaan denken. Mijn kwaaltjes begonnen pas, en dat is heel appart, toen in positief teste. Vanaf toen kreeg ik gevoelige tepels, vaak plassen, moeheid e.d. Net of mijn lichaam 'gewacht' heeft op de test hihi. En bij iedereen is dit ook verschillend natuurlijk.