Hallo meiden, zoals jullie aan mijn banner kunnen zien zit ik bijna op mijn eisprong. Ben 11 maart gestopt met de pil. 16 maart ongesteld geworden, dus mijn NOD zou 13 april zijn. Nu heb ik morgen, zaterdag en zondag mijn vruchtbaarste dagen. Alleen had ik me vanavond gedouched en mijn kleren aangetrokken en toen voelde ik al wat "nattigs" in mijn ondergoed. Ik naar de wc toe, was slijmerig met wat lichtroze. Is dit een teken dat je eisprong eraan komt? Wie o wie, kan mij hier mee helpen, ben nog maar een leek in dit soort dingen, we proberen het nu voor het eerst. Liefs,
Hoi Mandy, Ik zou niet teveel uitgaan van je banner. Meestal moet het lichaam na het stoppen met de pil even op gang komen. Je cyclus kan dus ineens anders zijn... Verstand van afscheiding heb ik niet... ik houd zoiets nooit bij... maar het zou kunnen dat dit betekend dat je ei er aan komt. Gewoon lekker klussen en afwachten! Niet geschoten is altijd mis, he? Succes! Groetjes Cynthia
Rekbaar slijm dat lijkt op rauw eiwit duidt op een eisprong. Als je het slijm tussen je duim en wijsvinger neemt en je haalt je vingers rustig uit elkaar, dan rekt het slijm als het ware mee. Dat kan meerdere centimeters zijn.