De eerste dag van mijn menstruatie was 16 maart. Nu ben ik nog niet ongesteld. Ik heb gisterenmiddag een test van het Kruidvat gedaan en die geeft negatief aan, dus dat zal ook wel waar zijn. Volgens mij is mijn cyclus meestal wel rond de 28 dagen, maar nu ... zit ik alweer op dag 39 en dus nog niets. Wat een raar lichaam heb ik toch. Nu had ik dat vorig jaar januari ook. Ineens hevig bloeden/hevig ongesteld. Een maand later was ik wel zwanger. Misschien dat het dit keer ook zo loopt, maar daar kan ik natuurlijk niet vanuit gaan. De natuur bepaald.
Tsja ik had zelf gereageerd bij 'Denk je zwanger te zijn, laat het weten' op de pagina zwanger worden. Ik ben zeker nog niet zo ver over mijn NOD als jij (op zijn vroegst is mijn NOD vandaag, anders ws morgen of zaterdag, wisselt een beetje meestal). Maar ik voel me sinds een aantal dagen toch wel redelijk anders dan anders, en heb inmiddels ook al een paar negatieve testen gedaan. De kans is superklein bij ons hoor, en we hebben zeker geen zwangerschap in de planning (al zou een kindje zeer welkom zijn). Maar na 2 voldragen zwangerschappen zou je zeggen dat je het gevoel van zwanger zijn wel een beetje herkent. En ik voel me nu toch echt een soort van zwanger! Maar ja, het zal allemaal wel onzin zijn en ik zal wel gewoon vandaag of morgen ongesteld worden... We wachten af! Jij ook succes met wachten...