Nou, ik zou iedereen op de hoogte houden. Ik heb net getest.... en helemaal niets.... Nu hoop ik dat ik snel ongesteld wordt, dan kan ik weer verder. Ik baal enorm, maar ja..... nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!
Ik wacht gewoon nog even af.... Als de ongi er dit weekend nog niet is, dan gooi ik er nog een test tegenaan.... Bedankt voor de steun. @caruli: Jij ook bedankt voor de steun! Ik hoop dat ik alsnog zwanger ga testen van het weekend, maar anders gaan we gewoon de volgende ronde in... We geven niet op hoor... hihihi
Ik heb nu even een foto gemaakt v.d. test. Omdat het 2de streepje zo heeeel wazig is, kon ik 'm er moeilijk op krijgen. Is het nou wel of geen streep?
Nou, ik ga voor een streep hoor!!!! Of ik heb iets in mijn oog...maar het lijkt me toch echt een streep!!!! \/
Vind het moeilijk te zien. Als ik me er op focus zie ik een roze vlek Of verbeeld ik me dat nou? Ennieweej....roze zou je niet moeten zien als je niet zwanger bent toch?
AAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHH GEK word ik ervan.... Okeeeeeeee.... ff diep ademhalen..... Weten jullie wat? Ik ga gewoon rond het weekend nog eens testen. Als het echt een roze streep is, dan zal ik die tegen die tijd beter moeten zien, toch? Zal het dan echt zo zijn??? Zo vlug?? Ik wil niet te erg hopen hoor, het is dan zo snel gegaan..... *kalm blijven, vooral kalm blijven.....* AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH, sorry, lukt niet zo goed.....
Echt niet, maar ik ga het in ieder geval proberen...... Ik ben nu al gewoon zooooooo blij dat ik geen dingen zie die er niet zijn.... Anderen zien hetzelfde streepje staan.... Wel heel vaag, maar hij staat er.... [-o<
Ik liet hem net aan mijn vriend zien en die zei meteen: 'Jaa hoor!!! Echt wel een streep!!!!" Dus over een paar dagen is ie vast veeeeeel duidelijker....
Kijk hier eens..... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=17905&postdays=0&postorder=asc&start=15 Die streep van jou is nog duidelijker...toch?
Meid, je bent geweldig..... Mijn man is net thuis gekomen en ook hij ziet die streep... hahaha Ik ga zo ff jouw idee gebruiken voor een nieuwe topic! Reageer je daar net zo enthousiast?? Dank je voor je steun en uiteraard je enthousiasme! Dikke knuffel!!