Hallo allemaal, Net zoals velen heb ik ook een vraag. Dit is nu de 6e ronde voor mijn eerste kindje. De eerste 4 rondes was mijn cyclus 28 dagen. Vorige maand was dit 31 dagen waarschijnlijk door de spanningen om te vliegen en 4 weken rond te trekken. Nu ben ik weer 4 dagen overtijd en wacht eigenlijk op mijn NOD. Afgelopen vrijdag heb ik heel veel last van mijn buik gehad en dacht dus dat in ongi zou worden. Die pijn is wel veel lichter geworden en haast weg, maar het blijft toch iets. Ook heb ik pijn in mijn onderrug. Ik heb net een test van KV gekocht en die was negatief, helaas. Misschien moet ik gewoon nog even een paar dagen wachten op ongi... Mijn vraag is eigenlijk..... Ik zie dat sommige vrouwen een heel ongregelmatige cyclus hebben, wat ik nu dus misschien ook krijg. Waardoor is dat eigenlijk mogelijk? Alleen door spanningen? Vreemd dat je cyclus eerst gelijk loopt en dan met 30 dagen of meer kan verschillen. En waarom kreeg ik vorige week zo'n pijn in mijn buik (aaneenhoudende steek)? Kan iemand mij daar antwoord op geven of zit ik nu op het verkeerde forum? En hoe kan ik eigenlijk mijn banner toevoegen? Groetjes
Hai Balen dat je test nega was! Misschien nog een paar daagjes wachten en dan nog eens testen. Ik ben ook wel benieuwd wat de redenen kunnen zijn waardoor je cyclus zoveel kan verschillen, dus ik lees even mee. Je kan een banner toevoegen door naar gebuikersinstellingen (zie boven) te gaan en dan naar handtekening instellen. Natuurlijk eerst even een mooie banner maken! Veel succes met zwanger worden! X
Hey vatr, Spanning is natuurlijk een factor waardoor je cyclus kan veranderen. Ook kan je lichaam wel eens een cyclus overslaan als je bijvoorbeeld die maand geen eisprong hebt gehad. Wij zijn ook voor ons eerste kindje bezig en in het begin liep mijn cyclus precies gelijk, ik wist zelfs hoelaat ik ongesteld ging worden. Nu schommelt het een beetje maar dat zijn maar een paar dagen. Als je nog een opnieuw wil testen doe dat dan over 3 dagen want je eventuele HCG verdubbelt zich elke 48uur. Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Succes met zwanger worden!!
Dank jullie wel! Jullie natuurlijk ook heel veel sterkte en succes met zwanger worden! Ik wacht gewoon nog een weekje af. Dan moet het wel duidelijk zijn, hoop ik... Nikske89, ik zie dat we tegelijk met de pil zijn gestopt. Spannend he! Nonja, bedankt voor de info over de banner. ik ga het zo eens uitproberen. Ga jij ook voor je eerste kindje?
Ik vind het inderdaad erg spannend wanneer ook wij 2 vette strepen op de zwangerschapstest hebben. Ik hoop natuurlijk snel en dat hoop ik voor iedereen die zwanger wil worden!!! Succes en houd ons op de hoogte