Ik weet niet of het hier goed staat maar ik heb een vraagje? Ik heb even gekeken naar de chinese kalender voor het geslacht van mijn baby. (inmiddels alweer 10 maanden) Maar kijk ik niet goed of werkt het anders Ik was 29 jaar toen ik zwanger werd in juli Hij zegt dan dat het een jongen zou moet zijn (= een meisje geworden) Maar ik ben tijdens de zwangerschap 30 jaar geworden en als ik die leeftijd aan hou klopt het wel.....een meisje Moet je dus ook kijken naar het evt jarig zijn tijdens je zwangerschap? Bedankt alvast Groetjes Martine
het is de leeftijd van bevruchting... dus niet dat je nog jarig zou moeten zijn... bij mij klopt het ook niet volgens mij
Volgens mij gaat het inderdaad om je leeftijd tijdens de bevruchting, dus helaas...dan klopt t bij jou niet!
ja zou niet best zijn dat alle moeders van dezelfde leeftijd in die maand zwanger raken allemaal een jongen zouden krijgen bv... (snappen jullie het nog)
nou dames..... iedereen die ik ken die zwanger was klopte het als een bus, heel wat dames in totaal imcl ondergetekende... is toch leuk?! jullie lezen ook vast wel eens horoscoopje