Ik heb nu een andere cyclus als toen ik de pil slikte. Hij is sowieso een stuk korter. Ben ik de enige, en zijn je zwangerschapskansen dan kleiner? Groetjes lucky
Je bent zeker niet de enige . Ik heb een cyclus van 25 dagen. Je kans op zwangerschap verkleind hier door niet , mits je geen ei sprong hebt, maar die heb je zeker ook in een korte cyclus...
Mijn cyclus is ook niet te kort, ik bedoel eigenlijk mijn menstruatie dagen. Met de pil had ik het zo'n a 6 dagen en nu net 2 a 3 dagen. Groetjes lucky.
Ohh haha , dat is heel wat anders . Ja hormonen he, kan je niets aan doen. Doen ene is wat langer dan de ander ongie...
Die hormonen ja, mijn arme man, hij moet het vaak ontgelden. Dat je gesteldheid zo snel kan veranderen. Hij steunt me gelukkig wel goed. Dus, sorry echtgenoot van me, ik zal het nooit meer doen. Hahahaha, groetjes lucky.
Ah, op die fiets! Nee, dat maakt niets uit, ligt eraan hoeveel er 'schoongemaakt' moet worden daarbinnen. De ene maand ben ik na 2 dagen 'schoon', de andere pas na 5 dagen. Heeft geen invloed hoor!
Ik heb ook een cyclus van 25 dagen. Had ik voor dat ik aan de pil was ook en nu tien jaar aan de pil geweest en in augustus dit jaar gestopt en ik had de eerste maand een cyclus van 30 dagen en de laatste twee keer steeds weer een cyclus van 25 dagen.