cyclus 25 dgn erg?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie84, Dec 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Na het stoppen met de pil kwam mijn eerste echte ongi na 25 dgn. Zijn er meer vrouwen die dit hebben en is dit nadelig voor het zwanger willen worden?
    Mijn eisprong voel ik trouwens wel overduidelijk!

Groetjes Lizzie.

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nee hoor, je hoort alleen dat er bij cycli korter dan 21 dagen een kans is dat er geen eisprong is. Ik zou alleen zeggen 'gefeliciteerd, jij hebt meer kansen op jaarbasis dan gemiddeld!'
    Overigens kan je cyclus nog veranderen gedurende de komende maanden. De cycluslengte van de pilloze maand is niet per definitie de cycluslengte de maanden erna. Maar ik hoop het wel voor je!

3. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Nee hoor dat is juist goed als je cyclus heb na 25 dagen, Dan heb je meer kans in een jaar om zwanger te worden, mijn cyclus is ook 25/26 dagen.
    Veel succes met zwanger worden.

4. lizzie84

Oke dank jullie wel. Het is dus alleen maar voordelig voor mij :D .
    Ben gerustgesteld. Bedankt!

5. lizzie84

er mag van mij een slotje op!

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik heb ook een cyclus van 25-26 dagen. Alleen als je lutheale fase (tijd tussen eisprong en menstruatie) korter is dan 11 dagen is het wel een probleem omdat het eitje dan niet goed kan innestelen.

7. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Funnyme

Ik heb een vraagje aan jou je zei dat als je luthale fase korter is dan 11 dagen dat een probleem is omdat het eitje dan niet kan innestelen, zou je daar iets meer over kunnen zeggen mijn luthale fase verschilt namelijk heel erg van 9 tot 13 dagen.
    Meestal is het 11 dagen..

liefs Shannen

Share This Page