Hallo, Heb ff een vraagje, Ik moet pas zondag ongi worden en heb nu al 2 dagen last van licht roze afscheiding aan het wc papier wat kan dit betekenen? Heb het nog nooit eerder gehad en mn cyclus is regelmatig. Heb verder ook geen echte klachten dat ik ongi moet worden. normaal heb ik onwijze buikkrampen en onwijze pijn in mn onderrug en nu ook geen last van. Ik hoor graag van jullie... Groetjes Angelique
dank voor je antwoord. Maar ik ben normaal gesproken in 1 keer bam ongi dus vind het een beetje vreemd. maar afwachten of het dan echt gaat doorzetten want dan weet ik weer genoeg en op naar de volgende ronde....
Vanaf de dag dat je rood bloedverlies hebt moet je beginnen te tellen. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.
dank je wel! Ik zal het in de gaten houden wanneer dat gaat komen. Het is nu een beetje overgegaan in wat bruinere afscheiding. Zal mij benieuwen....
Bij mijn zwangerschap van Yenthe had ik dat ook! Ik had zelfs enorme ongi krampen en toch was ik zwanger. Succes!
oh ok dus je kan misschien ook wel zwanger zijn nou ik wacht het rustig af. Bij mn eerste zwangerschap had ik nergens last van. Maar nu je internet heb en alles kan opzoeken ben ik er wel meer bezig als 6 jaar geleden. Groetjes
ben ik weer, net naar de wc geweest en begint nu wat meer roder te worden dus denk dat ik vanavond wel mn banner moet gaan aanpassen en lekker door naar de volgende ronde....
nog ff een vraagje hoor, hoop niet dat ik lastig ben... Maar nu heb ik waarschijnlijk een cyclus van 25 dagen en hiervoor 29 dagen welke moet ik dan aanhouden? De kortste omdat ik dan zeker optijd ben en door gaan met klussen tot de langste cuclus aangeeft?