cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke81, 22 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    hoi allemaal,
    ik heb 10-2 een vroegtijdige miskraam gehad. Ik ben toen gewoon vier dagen ong. geweest zoals ik altijd al had. Nu heb ik sinds gisteravond weer bloedverlies ( misschien nog wat restanten van mijn baarmoederslijmvlies wat eruit moet?). Ik vraag me nu af vanaf waar ik mijn cyclus moet gaan berekenen. Ik wil nm ovu-testen gaan gebruiken, maar volgens de planning zou ik daar dan zaterdag mee moeten beginnen, maar ik denk dat dat dan te vroeg is. Moet ik nu van 10-2 uitgaan of van 21-2.
    Alvast bedankt
    Groetjes Marieke

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    10-2 denk ik.
    als je gister alleen bloed had is dat geen menstruatie denk ik

3. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Heb je nog steeds bloedverlies? Als dat zo is, kun je het volgens mij zien als menstruatie. Na mijn miskraam werd ik 2,5 later weer ongesteld. Volgens de gynaecoloog is het normaal dat je na een miskraam binnen 2 tot 6 weken weer ongesteld wordt. Dat zou bij jou dan ook zo'n beetje kunnen kloppen nu.

4. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    2,5 WEEK, dus ;)

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Hoi Renee
    bij mij is het nu ongeveer twee weken verder, dus het zou evt wel een menstruatie kunnen zijn denk ik. Heb echt enorm last van krampen, is wel anders dan normaal. Ik heb ook niet echt bloedverlies, meer een soort stukjes( ja sorry klinkt allemaal erg vies). Heb me vandaag ziek gemeld op het werk, zo'n last had ik. Ik had gelezen dat jij ook een Mk hebt gehad, en dat je nu weer zwanger bent. Gefeliciteert! zal wel erg goed voelen. Misschien een rare vraag, maar duurde het lang voordat je weer zwanger was?
    Groetjes Marieke

6. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Hoi Marieke,

Bij mij is het nu nog een beetje onduidelijk vanaf wanneer ik precies zwanger ben. Op 10 januari had ik dus weer mijn eerste menstruatie na de miskraam, maar op 29 januari heb ik ook een paar dagen bloedverlies gehad. Of dat een innesteling was of een normale menstruatie, wordt duidelijk bij de echo op 6 maart. Ik reken vanaf 10 januari zoals je aan mijn banner ziet. Positief denken ;)

Maar goed, om je een antwoord te geven op je vraag: het heeft dus maar anderhalve maand geduurd voordat ik weer zwanger was. Hooguit twee en een week in het geval dat ik pas vanaf de 29e tel.

Ik hoop van harte dat het bij jou ook zo snel mag gaan. Vanaf nu kunnen julie er volgens mij in elk geval weer gewoon voluit voor gaan. Succes daarmee!

7. reneewittens

reneewittens Actief lid

9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Enne... dank je wel voor de felicitatie. Over dat thuis blijven van je werk: goed gedaan! Je moet het allemaal niet onderschatten, want het is vrij heftig. Vond ik, althans.

Deel Deze Pagina