Dag Dames, Ik weet niet waar ik deze poll het best kan plaatsen, bij zwanger worden of zwanger zijn, want het gaat over al geboren kinderen . Moderators help We hadden het vanavond op een verjaardag over de chinese geslachtskalender (zie link in menu) en of deze nou klopt. Bij een aantal van de dames was het bij de vorige kinderen wel uitgekomen namelijk. Mijn gedachte was, aangezien de kalender uit China komt, waarom zitten daar dan nog zoveel meisjes afgestaan, als je aan de hand van de kalender gewoon kunt bepalen welke maanden het wel of niet een jongetje wordt. Dus nu is mijn vraag, klopte de kalender bij jullie vorige kinderen?
hmmm, ging niet helemaal goed met de 0 % kans. Nu heb ik hem dubbel gepost. Idd 50 % kans, dus nu meer eens kijken waar hij op uitkomt gemiddeld
ik geef hier wel antwoord als de kleine geboren is. een slimmerik die meeleest kan namelijk zo achterhalen welk geslacht wij krijgen
Volgens de kalender zou ik een meisje moeten krijgen... Maar het is volgens de echo toch echt een jongen!
Bij mijn dochter klopte het, en ik zou nu dus weer een meisje krijgen volgens de chinese kalender.... Maar weer een andere zou ik een jongen krijgen mmhhh wachten maar af haha jessica
bij een collega van mij klopte het ook. een vriendin van mij is nu zwanger dus even afwachten of het daar ook klopt.
Ik zou alleen in januari kans hebben op een jongen en de rest van het jaar een meisje.. vaag ding.. ik ben in maart zwanger geworden en heb toch een jongen gekregen
bij mij klopt het bij alledrie mijn kids, volgens de chinese kalender jongens en ik heb drie jongens. volgens de kalender krijg ik nu weer een jongen ben benieuwd