We zijn al enige tijd bezig, om zwanger te raken. Allleen heb ik een onregelmatige cyclus, dit kan varieren van 26 tot 29 dagen. Nu heb ik eigenlijke de volgende situatie. Mijn menstuatie begint vaak in de nacht, althans als ik s'ochtends wakker wordt is het begonnen. Maar omdat ik niet zeker weet wanneer het begonnen is, kan het in dit geval een cyclus zijn van 28 of 29 dagen. Hoe gaan julllie hiermee om??
hoi ik had ook een soort gelijke cyclus was tussen de 24 en 27 dagen. De laatste keer werd ook ik in de nacht ongi ik reken dan de datum van die dag als dag 1 dus 29 in jouw geval. Je eisprong kan natuurlijk hierdoor ook een beetje schommelen, wat ik dan deed is vanaf de eerste mogelijkheid van eisprong dag 10 in mijn geval dus tot dag 14/15 vrijen. sucses groetjes paula
Meis wat is hier onregelmatig aan ? dit is een normale cyclus . Heb ik ook wel gehad 2 dagen eerder dag later . Cyclus is normaal 28 dagen meis en daar zit jij op . En ik ook , heb net even voor je gekeken [ doe ik normaal nooit meer ] maar ik zit nu op dag 23 over 6 dagen komt ongi er aan dat is dus woensdag . Of ik word er mee waker of het komt in de middag . Reken die dag als dag 1 . En dan weer op nieuw 28 dagen . Ik weet niet hoe lang jr al bezig bent met het proberen kinder te krijgen. Maar je arts zou ook zeggen dat het regel matig is . Je spreekt echt pas over onregelmatig als je 30 en langer hebt . Er zij hier meiden die wachten wel op een 140 dagen cyclus .