Alvast een beetje dromen, nog 1 keertje...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marieke1983, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dit topic staat hier niet helemaal goed want we zijn nog lang niet bezig met zwanger worden, maar moet het toch even kwijt.

Gister was ik de kleertjes van de jongens uit aan het zoeken en kwam dus ook ieniminie kleertjes maat 50 tegen. Zo klein, het zijn net poppekleertjes!
    En toen sloeg het echt in bij mij... Ik wil echt zeker weten over een paar jaar nog een derde. Nog een keertje positief testen, nog een keertje die eerste exho, nog een keertje bevallen en vooral nog een keertje kennismaken met een nieuw mensje...

Mijn man wil gelukkig ook, dus daar heb ik mazzel mee. Als we het financieel trekken wil hij nog wel een vierde ook. Ik vind het zo heerlijk, zo geweldig die mannetjes van mij! En ik hou gewoon van zwanger zijn, die schopjes, de echo's!

We wachten nog wel even, ik wil pas als Sam ongeveer 3 jaar is, maar erover dromen is wel heel erg fijn :)

Dat moest ik even kwijt :)

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    heerlijk he!!!!!!

ik droomde ook altijd om nog 1x zwanger te mogen zijn en kijk mijn banner haha

geniet van je kleintjes

3. Wishing

Wishing Actief lid

18 feb 2012
    225
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik droom met je mee! Ik ga dan wel voor een eerste kindje..maar denk dat behalve de nieuwigheid voor mij het wel op hetzelfde neer komt.

Ik vind het al moeilijk om nog geen spulletjes te gaan kopen hihi

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heerlijk!!

Wij zijn ook zwanger van de 2de, en nu al droom ik van die 3de! hahahahaha
    Maar dat gaat het voor mij denk ik niet worden, manlief wilde eigenlijk maar 1kindje.
    Gelukkig is hij zo lief om mij een 2de kindje te schenken..(en voorzich natuurlijk ook)

Deel Deze Pagina