Wat vinden jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zoe21, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Hallo allemaal!

Even een vraagje wat jullie vinden:
    Vrijdag 23 en Zaterdag 24 Februari heb ik een dikke vette positieve ovulatietest gehad...volgens mij moet ik vrijdag ongesteld worden...
    Ik heb een test van MatCare en die kun je al 4 dagen voor je NOD gebruiken...
    Ik ben nu in mn 6e ronde na mn miskraam in September (toen was ik ook in ronde 6)...en kan dus bijna niet meer wachten...
    Wanneer zal ik testen?

Alvast bedankt!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Na je Nod, gewoon een dagje erna, dat is het beste.

Succes hoor!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Na ja nod lijkt mij het verstandigste

4. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    kan alleen niet meer wachten dat is het probleem...erg he?
    als ik gewoon test en hij is negatief dan kan ik tenminste ook door...

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    als ie negatief is ga je misschien wel denken van oo misschien is ie morgen positief en als ie positief is ga je denken als het nu maar volhoudt tot mijn nod.... dus ik zou zeggen... houd ff een winterslaap 4 dagen en ga dan testen hihi
    maar het is heeeel moeilijk ik weet het

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    na je nod. als je nu negatief test weet je eigenlijk nog niks en als je positief test en je wordt wel ongi dan is het verdriet groot. ik zou het voor je eigen rust (hoe tegendraads dat ook klinkt) ná je nod doen.

7. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik zou toch nog ff mn geduld bewaren als ik jou was tot na je NOD. Als je nu test en hij is negatief, ben je alsnog niet blij.. toch? En dan kun je wel verder, maar dan? Heb je wel (weer) een test 'verprutst'.

Maar als je eigenlijk toch al hebt besloten nu al te testen, waarom stel je deze vraag dan?

8. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik heb laatst hetzelfde gehad. Het zat zo in mijn hoofd en toen heb ik getest (negatief) en toen was ik weer rustig. Ik had toen niet zoiets van: oh misschien is het morgen positief. Dus dan kan je altijd met jezelf afspreken dat je dan weer een dag of 5 wacht. Dus als het je teveel bezig houdt gewoon even testen en doorgaan... (of feestvieren als het positief is!)

9. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Dankjewel, ik zie het wel, maar zoals je al zei visje is het gewoon voor de gemoedsrust, maar ik bekijk het wel per dag als ik het kan dan doe ik het gewoon nog niet! Na meer als een jaar word ik het echt wel zat, maar deze keer het ik echt zo'n gevoel, maar ik zal het proberen vol te houden hoor tot aan mn nod...

10. Annika28

Annika28 Lid

3 mrt 2007
    5
    0
    0
    Ik moest afgelopen zaterdag ongi worden maar ik had vorige week al een raar gevoel in mijn borsten, dus ik had donderdags al een MatCare test gedaan ook omdat er stond dat je het 4 dagen van te voren al kon testen en de test was positief, alleen wel een heel licht teststreepje. Vrijdag nog een kruidvat test gedaan en die was duidelijk positief, dus ik ben zwanger !

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Je kunt morgenochtend al gaan testen met ochtendurine. Gewoon even flink roeren met de test, dan kom je de meeste HCG tegen.

Jaha... die wou je horen natuurlijk,
    maar nog 5 dagen wachten is het beste.

12. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Wow annika! Gefeliciteerd ! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Nou ik heb me nog kunnen inhouden vanochtend hoor hahaha...dus gaat al de goede kant op...ik probeer het echt vol te houden...
    Maar ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is....ik heb 23 en 24 februari een positieve ovulatietest gehad....

Ja irisje ik zal dan goed roeren whahaha en probeer het idd vol te houden hoor!

Maar verhalen als annika zijn altijd leuk om te horen!

Fijne dag!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zeker leuk om te horen en meestal is het wel goed als je 4 dagen voor nod positief test maar het kan ook anders zie mijn album en dan is de teleurstelling extra groot als je 3 dagen over tijd toch nog ongesteld wordt.....

14. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    Dat is zeker niet leuk nee :(
    Succes deze ronde :thumup:

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943