beste dames, vandaag meer al 10 weken zwanger. super blij met ons eerste kindje. al leuke en mooie kadootjes gekregen. samen denken over het geslacht en de naam. tot vandaag. onze eerste echo. een uitwendige echo was niet zo mooi en niet goed te zien. dus werd het een inwendige echo. zo speciaal ik zag het lichaampje en een heel mooi hoofdje. maar het viel mij al gou op dat er geen hartje te zien is. nadat ik dat zij, werd bevestigd dat ons kindje niet meer leefde. met een aai over mijn been, vertelde ze ons dat ons kindje 9 weken is geworden. al gou kwamen de tranen. en moest ik naar huis met een leven loos kindje in mijn buik. alle mooie gedachtens in een keer weg. de pure vedriet en angst hebben die plek ingenomen. telkens weer komen de tranen en weg stoppen kan ik het niet. de verlos kundige belde ongeveer half 6, en vertelde mij dat ik nog een weekje moest wachten. eerst alles laten bezinken, en verwerken zo ver wij kunnen. misschien dat mijn lichaam alles nog kan afbreken. zo niet dat ik dan naar het ziekenhuis moet. hoe gek het ook klink ik heb al stieken gedacht dat als ik naar het ziekenhuis moet gaan, dat ze wel een hartje zien kloppen. en dat alles een grote fout is geweest. ik weet dat het niet zo is, maar ja hoe schakel je alles uit. sorry moest het ff van mij af schrijfen. wie heeft er ook een week moeten wachten? groetjes jacky story
Wat super verdrietig als je vol verwachting naar de echo gaat en het dan mis blijkt te zijn. Neem de tijd om het een plekje te geven. Veel sterkte gewenst!
Ik heb er geen woorden voor. Zoals je het beschrijft kan ik je pijn en verdriet voelen. Het sleurt me weer mee naar 13 maart. Heel veel sterkte en probeer het inderdaad een plekje te geven,het is een behoorlijke klap. Dikke knuffel!!
Helaas weet ik precies wat je voelt, wij kregen vorige week hetzelfde slechte nieuws. Ik vind een week wachten nog best lang. Bij mij werd ik na twee dagen naar de gyn door gestuurd door de vk om opties te bespreken. Sterkte meid, het valt niet mee.
Ik heb eerst twee weken moeten wachten om nogmaals de bevestiging te krijgen dat er geen hartslag was. Daarna moest ik nog weer vier dagen wachten voor ik bij de gynaecoloog terecht kon en toen weer een week voordat ik een afspraak voor curettage kon maken. Ik wist namelijk niet goed of ik Een curettage of cytotec wilde. De dag voor ik weer naar de gun was is de miskraam spontaan gekomen. Afschuwelijk het wachten en de miskraam is heftig maar medisch ingrijpen is Misschien nog heftiger. Heel veel sterkte, het is zo verdrietig! Bij mij nu een week geleden het bloeden is gestopt. Hopelijk kun je snel een plekje geven
Ik heb de week wachten persoonlijk niet volgehouden, ik vond het een naar idee, kleintje in mij, niet meer levend Kon het ook niet accepteren voor m'n gevoel tot het weg zou zijn.. maar dit kan voor iedereen anders zijn! Ik heb na 5 dagen gekozen voor Cytotec pillen. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!
Oh meid ik weet precies wat jij nu allemaal voelt, heb het helaas 2x mee moeten maken, de pijn en verdriet zijn enorm! Ik heb het er nu nog steeds heel moeilijk mee Heel veel sterkte lieverd en hopelijk worden we allemaal snel verblijd kus
he dames, wat een liefe berichtjes allenmaal. ik weet niet echt wat ik moet vertellen. ik heb de hele nacht lopen huilen en na gedacht, of ik wel een week nog wil lopen met een dood kindje in mijn buik. dus heb ik besloten het weg te laten halen door het ziekenhuis. ik weet niet of dat mag maar dat zal ik vandaag wel horen van de verloskundige. groetjes jacky
Heel veel sterkte. Ik heb ook deze nachtmerrie moeten meemaken na onze tweede IVF. Eerst een week wachten. Toen nog een week, want het zou 'bijna' loskomen. Toen aan de Cytotec, maar dat lukte niet volledig; een week bloedingen en krampen gehad. Weer een week later een curettage gehad. Al met al heb ik 4 weken met een levenloos vruchtje rondgelopen. Maar toch wil ik postief afsluiten; direct na de twee verplichte cycli wachten een cryo-terugplaatsing gedaan, en zie mijn banner voor het resultaat!
Oooh Jacky, wat vreselijk voor je!! Ik weet helaas maar al te goed waar je op dit moment doorheen gaat Wat naar dat je nog een week moet wachten.. Bij mijn 1e en 3e miskraam werd ik de volgende ochtend al gecurreteerd.. Je bent niet alleen meid, er zijn hier veel dames die je kunnen steunen... heel veel sterkte! Dikke knuffel...