cyclus

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by lamisha1980, Jul 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    Beste verloskundige,

ik ben op 27 april 2012 gestopt met de pil en kreeg daarna ontrekkingsbloeding op 6 mei

daarna testte ik met de ovulatietesten vanaf dag 10 na mijn ontrekkingsbloeding van 6 mei en op 26 mei kreeg ik een positieve ovutest...helaas werd ik op 17 juni ongesteld en meteen na de menstruatie om de dag geklust en ovutesten gebruikt..

heb geen dag tot vandaag positief getest en ook sinds mijn laatste menstruatie van 17 juni om de dag geklust..

vandaag ben ik weer ongesteld geworden (13 juli) :(

mijn vraag is kan het mogelijk zijn dat ik bij de 2de ronde geen eisprong heb gehad? en ondanks het klussen om de dag niet zwanger ben geworden?
    moet ik me daar zorgen om maken?

alvast bedankt :)

groetjes lamisha

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

I.p moet je een eisprong hebben en daarna wordt je ongesteld.
    Dat je ondanks het om de dag klussen niet zwanger bent geworden wilt niks zeggen.

Groetjes Ineke

3. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    beste ineke,

ik las namelijk op internet dat een vrouw ook ongesteld kan worden zonder een eisprong te hebben gehad klopt dat? want kijk maar naar het slikken van een pil dan hebben wij toch ook een bloeding tijdens stopweek?

en wat bedoel je met I.p? en zal er ook sprake kunnen zijn van PCOS?
    heb wel geprikt voor testeron en oestogeen en dat zag er allemaal normaal uit volgens de huisarts.

groetjes lamisha

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja je kunt ongesteld worden zonder eisprong, dat is normaal bij ontpillen en dat wil zeker niet zeggen dat er sprake is van PCOS. Je bloedwaarden waren ook normaal, dan is er geen sprake van PCOS.

Mirjam

5. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    gelukkig maar en hoef ik me geen zorgen meer te maken.

bedankt voor de geruststelling!

deze kan sluiten.

Share This Page