Graag even jullie mening... want ik weet het even niet meer... Ik had vorige week vrijdag een positieve ovulatietest. Goed geklust natuurlijk en nu had ik afgelopen dinsdag wat licht bruin bloedverlies. Woensdag en donderdag niets, zaterdag wel weer een klein beetje, zondag niets en vanochtend weer licht roze (alleen bij afvegen). A.s. zaterdag is mijn NOD. Denken jullie dat dit een innestelingsbloeding kan zijn? Ik weet dat er niets anders op zit dan afwachten maar wil toch graag even jullie mening! Hoop dat ik dan kan wachten met testen...
hey meid ik hoop dat het innestelingsbloed is. ik heb vannacht een velle steek gehad waardoor ik niet meer kon lopen ( op t werk) daarna wat bruin verlies gehad. wat eenmalig was. voel nu nog steeds ongy steken. mijn nod is a.s vrijdag. ik heb me testen al in huis maar durf gewoon niet omdat ik geen omo wit wil zien.... ik ga duimen voor ons voor een posi test succes meid
Ik heb precies hetzelfde als jou, ook vrijdag wat bruin bloedverlies. Zaterdag niks en gister en vandaag wel weer af en toe wat. Alleen bij afvegen inderdaad, en vandaag was het een beetje beige achtig.. Geen idee wat het kan zijn! Wachten met testen is in ieder geval erg moeilijk, ben ik inmiddels achter! Ik hoop voor je dat het een innesteling is en dat je snel een positieve test in handen hebt!
Dank voor de reacties. Lastig is het hoor, je weet gewoon niet wat er allemaal in je lichaam aan de hand is. Je voelt vanalles, of je wil vanalles voelen... Jullie verder nog andere verschijnselen? Hier al een aantal dagen erg rommelende darmen. Ik ga ook nog niet testen want wil ook geen omo witte test zien! Dus nog even wachten en zaterdagochtend testen (als ik dat ga volhouden, ik ga ervoor!) Ik houd jullie op de hoogte!
Ik heb inderdaad ook wat rommelige darmen en steken in mijn zij/onderin mijn buik af en toe. Voelt een beetje als spierpijn..
Het klinkt alsof het raak is bij je, maar je weet het nooit! Ik vraag het mezelf ook af, heb allemaal klachten sinds een paar dagen, ongesteldheidsklachten maar dan toch anders maar heb alleen niks van bloedverlies gehad....
het zou fijn zijn dat het raak is voor je!!!! dat wachten iso zo moeilijk, ik heb de test boven in de kast liggen, maar ben ook zo bang voor het omo witte vlakje. terwijl ik gevoelige tepels heb, maar vooral boven je schaambeen en naar de zijkant trekkende pijn, wat een uitwerking heeft op mijn darmen. en met vlagen misselijk. wanneer ga je testen??
Ik heb vandaag getest want kon echt niet meer wachten!! En zie hieronder het resultaat.... 3 dagen voor NOD......
Gefeliciteerd! Klonk al zo als innestelingsbloeding! binnenkort nog een keer testen, hopen op een plakkert.
Gefeliciteerd itsmie!! Ik moet zelf nog afwachten voor ik een vroege test kan doen. Zondag mijn ei gehad, flink geklust envoel nu af en toe een kleine steek in mijn onderbuik. ook heb k zo goed als geen afscheiding meer. vraag me toch echt af hoe dat kan. als iemand daar een verklaring voor heeft.............
Dankjulliewel! Nu inderdaad hopen op een plakbaby! Zaterdagochtend maar weer testen, ben zo benieuwd..! @lolliebol spannend dus! Voor jou nog even wachten dus met testen..
Itsmie, inderdaad is het voor mij nog even wachten. Wat duurt wachten toch lang!!! Is het feit dat ik nauwelijks tot geen afscheiding heb te wijten aan een eventuele zwangerschap? Ik heb er normaal gesproken altijd last van, ook toen ik nog aan de pil was. Vandaar dat ik het ook erg vreemd vind. Hoop voor jouw dat het een plakbaby is